Haku
Viitteet 1-10 / 70
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen : case: Kui Pori Voi?
(2021)
Sosiaalisella medialla on tärkeä ja suuri rooli tämän päivän markkinointiviestinnässä. Tässä opinnäytetyössä selvitän, mitä tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnilta vaaditaan ja minkälaista on hyvä ja erottuva sisältö ...
Vaikuttajamarkkinoinnin merkitys tukkukaupassa
(2020)
Opinnäytetyössä käsitellään vaikuttajamarkkinoinnin merkitystä tukkukauppa Toyrockissa. Tavoitteena oli selvittää, mitkä asiat onnistuivat syksyn vaikuttajamarkkinointikampanjassa ja miten yritys voi jatkossa hyödyntää ...
Tunnettuuden kasvattaminen digitaalisen markkinoinnin keinoin
(2019)
Jokainen yritys, joka ottaa digitaalisen markkinoinnin huomioon markkinointikeinoissaan kasvattaa arvoaan. Digitaalinen markkinointi auttaa yrityksiä pitämään, saamaan lisää asiakkaita ja kasvattamaan tunnettuuttaan, sillä ...
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...
Brändimarkkinoinnin ilmiöiden ja kanavien hyödyntäminen suomalaisissa urheiluorganisaatioissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia suurten suomalaisten urheiluorganisaatioiden keinoja toteuttaa brändimarkkinointia. Tehtyjen haastattelujen sekä tietoperustan pohjalta luotiin tiivis opas pienille urheiluorgan ...
Yo-kylä Block Party -tapahtuman markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja analysointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja toteuttaa vuoden 2019 Yo-kylä Block Partyn markkinointitoimenpiteet niin, että markkinoinnille asetetut tavoitteet saavutettaisiin mahdollisimman hyvin sekä analysoida ...
Tavoitteellinen vaikuttajamarkkinointi : ohjeisto vaikuttajan valintaan
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään sisältömarkkinointia markkinoinnin osa-alueena ja esittelee vaikuttajamarkkinointia sisältömarkkinoinnin keinona. Työssä myös käsitellään syitä, miksi vaikuttajamarkkinoinnista on tullut ...
Kannattaako yksinyrittäjän toteuttaa itse yrityksensä digitaalinen markkinointi? : markkinointikampanjan panos-tuotos-analyysi
(2019)
Tämän työn tavoitteena oli tutkia, minkälainen panos-tuotos-suhde digitaalisella markkinoinnilla on yksinyrittäjälle, kun hän tekee sen itse.
Työn aikana toteutettiin kaksi digitaalista markkinointikampanjaa, yksi ...
Toimivan ja innovatiivisen somestrategian luominen pk-yritykselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten voidaan toteuttaa toimiva sosiaalisen median strategia sekä miten strategiasta saadaan innovatiivinen sekä kilpailijoista erottuva. Toimivan strategian selvittämiseksi ...