Haku
Viitteet 1-10 / 42
Viestinnän kynnyskysymyksiä : Kynnys ry:n viestinnän nykytilanne ja kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää valtakunnallisen, vammaisten perus- ja ihmisoikeusjärjestö Kynnys ry:n viestinnän nykytilannetta ja kehittämiskohteita. Opinnäytetyössä keskityttiin järjestön jäsen- ja ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantaminen : case Moe’s Bar, Scandic Atrium
(2021)
Tämä opinnäytetyö keskittyy anniskeluravintolan markkinointiviestinnän parantamiseen. Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa pienelle hotelliketjun alaisuuteen kuuluvalle baarille tarpeelliset markkinointiviestinnälliset ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Kehitysjärjestöjen Instagram-viestintä : lapsijärjestöjen lapsia sisältävän kuvallisen viestinnän hyödyntäminen Instagramissa
(2021)
Opinnäytetyössä tutkittiin sitä, minkälaista lapsia sisältävää kuvallista viestintää suomalaiset lapsijärjestöt hyödyntävät Instagramissa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millä tavalla ja minkälaisen äänen järjestöt ...
Asiantuntijablogi sisältömarkkinoinnin välineenä
(2020)
Opinnäytetyössä selvitetään, kuinka videopalveluita ja koulutuksia myyvän yrittäjän on mahdollista houkutella potentiaalisia asiakkaita verkkosivuille asiantuntijatietoon nojaavan sisältömarkkinoinnin avulla.
Kyseessä ...
Kestäviä kudelmia : kestävän kehityksen liiketoiminnan ja viestinnän kehittäminen käsityöyrityksessä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsittelen käsityötä kestävän kehityksen mukaisena liiketoimintana, sekä tarkastelen sitä, millaisia mahdollisuuksia ja haasteita käsityöllä on kestävässä yritystoiminnassa. Kehitän samalla omaa työtäni ...
Sosiaalisen median suunnitelma Olé-kustannukselle
(2020)
Tämän opinnäytetyn tarkoituksena oli luoda toimiva sosiaalisen median suunnitelma toimeksiantajayritykselle Olé-kustannukselle. Työn tuoteosana syntyi Olé-kustannukselle sosiaalisen median suunnitelma, jota voidaan käyttää ...
Monikanavainen markkinointi liikkeessä : toimenpide-ehdotukset Sorin Sirkuksen viestintämenetelmien kehittämiseksi
(2020)
Käsittelen opinnäytetyössäni tamperelaisen Sorin Sirkuksen viestintää. Opinnäytetyöni pohjautuu viestinnän työmenetelmien kehittämistyöhön sekä Sorin Sirkuksen asiakkaille ja kohderyhmille suunnatun viestintäkyselyn ...
Viestinnän vaikutus W. A. Mozartin suosioon
(2019)
Nykyisen Itävallan Salzburgista lähtöisin oleva Wolfgang Amadeus Mozart on yksi maailman kuuluisimmista säveltäjistä. Hän eli 1700-luvulla, mutta hänen suosionsa on tällä hetkellä kenties vahvempi kuin koskaan. Tässä ...