Haku
Viitteet 1-10 / 15
Instagram tapahtuman markkinoinnin välineenä : case: SHIFT Events Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona SHIFT Events Oy:lle. Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Instagramin visuaalisia mahdollisuuksia ja hyötyjä tapahtuman markkinointiin sekä Instagram-seuraajien ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen hajautetussa energia-alan organisaatiossa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sisäistä viestintää ja sen kehittämistä toimeksiantajayrityksessä. Työn toimeksiantajayritys oli energia-alan konserni, jossa henkilöstö koostuu toimihenkilöistä ja työntekijöistä. Työn ...
Sosiaalinen media Lapin Löylypäivien markkinoinnissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on Lapin Löylypäivien sosiaalisen median markkinointia tarkkailemalla selvittää, miten sosiaalisessa mediassa on mahdollista saada mahdollisimman paljon ilmaista näkyvyyttä. Opinnäytetyön on ...
Vesihuoltoverkoston saneerausprojektin vaikuttavuuden parantaminen : taustaselvitys ja projektiviestinnän kehittäminen
(2019)
Vesihuoltoala Suomessa muuttui vuonna 2001 voimaan astuneen ja vuonna 2014 päivitetyn vesihuoltolain myötä, kun alettiin korostamaan vesihuoltolaitoksien roolia kuntalaisille palveluita tuottavana toimijana aikaisemmin ...
Viestinnän vaikutus W. A. Mozartin suosioon
(2019)
Nykyisen Itävallan Salzburgista lähtöisin oleva Wolfgang Amadeus Mozart on yksi maailman kuuluisimmista säveltäjistä. Hän eli 1700-luvulla, mutta hänen suosionsa on tällä hetkellä kenties vahvempi kuin koskaan. Tässä ...
Mahdollisuuksia urheilujoukkueen brändäykseen henkilöbrändäyksen avulla
(2019)
Opinnäytetyössä tutustutaan Turun Palloseuran pelaajien brändäykseen. Aihetta tarkastellaan henkilöbrändien sekä joukkueurheilun näkökulmista.
Teoriaosuus koostuu brändäyksestä eri osa-alueilla. Näitä ovat yritysmaailma, ...
Sisäisen viestinnän kehittäminen vakuutusyhtiö Fennian vakuutusedustajaverkostossa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää keskinäisen vakuutusyhtiö Fennian sisäisen viestinnän vahvuudet ja kehityskohdat Fennian vakuutusedustajaverkoston näkökulmasta. Vakuutusedustajaverkosto koostuu vakuutusedustajista, ...
Somevideo markkinoinnin välineenä : case Hylje Wear
(2019)
Tämä opinnäytetyö tutkii sosiaalisen median videota yrityksen markkinoinnin välineenä.
Opinnäytetyössä käsitellään videon teknistä toteutusta käsikirjoituksesta ja kuvauksesta aina julkaisuun ja markkinointiin saakka ...
Yhteisöviestinnän kehittäminen kuntaorganisaatiossa : Tampereen kaupungin liikunta- ja nuorisoyksikön viestintäsuunnitelma sekä viestinnän vuosikello
(2019)
Tampereen kaupungin liikunta- ja nuorisoyksikön viestintä kaipaa kehittämistä. Opinnäytetyöni on toteutettu liikunta- ja nuorisoyksikön toimeksiantona ja sen keskeisenä tavoitteena on muodostaa tämänhetkisestä viestinnästä ...
Sisäinen viestintä työyhteisössä : Rantalainen & Wahlsten Oy
(2019)
Opinnäytetyön aihe on sisäinen viestintä työyhteisössä ja työn toimeksiantajana toimi Rantalainen & Wahlsten Oy. Työn tavoitteena oli selvittää toimeksiantoyrityksen sisäisen viestinnän tämän hetkinen tila ja löytää ...