Haku
Viitteet 1-10 / 17
Brändikäsikirjan luominen Elämyspuu Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda brändikäsikirja Elämyspuu Oy:lle. Yhdenmukaisella visuaalisella ilmeellä vahvistetaan Elämyspuun Oy:n tunnettavuutta Turun seudulla. Elämyspuun tavoitteena on rakentaa brändi, joka ...
Risteilykokemuksen muotoilua : mitä sitten, kun Ville Viking ei enää kiinnosta?
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää palvelumuotoilun menetelmin risteilyviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä M/S Viking Grace -risteilyaluksella. Kohderyhminä olivat noin 10–13-vuotiaat varhaisnuoret sekä lasten kanssaan risteilevät ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Reumatologian vastuualueen asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Reumatologian ja kliinisen immunologian keskuksen asiakaskokemusta palvelumuotoilumenetelmin.
Opinnäytetyössä visualisoitiin nivelreumapotilaan palvelupolku ja selvitettiin, miten ...
Esteetön museo : case Luostarinmäki
(2020)
Idea opinnäytetyön toteuttamiseen syntyi harjoittelujakson aikana Luostarinmäen museolla. Museon keräämän asiakaspalautteen pohjalta esiin nousi sellaisia kohderyhmiä, jotka eivät pääse vierailemaan museolla yhdenvertaisesti ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Pohjola Vakuutuksen vahinkoilmoitusprosessin asiakaslähtöinen kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Pohjola Vakuutuksen vahinkoilmoitusprosessin digitaalista palvelupolkua ja mahdollisia kipukohtia, joita asiakas saattaa kohdata palvelun aikana. Tarkoituksena on selvittää auttaako ...
Digitaalisen asunnon myyntipalvelun kehittäminen : case: Dixu Oy
(2019)
Asunnon myyjä on voinut ennen valita käyttääkö välittäjää kohteen myymiseen vai hoitaako myynnin omatoimisesti. Markkinoille on rantautunut uudenlaisia palveluntarjoajia, joiden avulla asunnon myyjän on mahdollista myydä ...
Käyttöönottoprosessin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case FirstView-workshop
(2020)
The purpose of this thesis was to plan and create a one-day workshop to improve the implementation process of digital signage system. The aim of the workshop is to upgrade the customer experience in the implementation ...
Palvelumuotoilulla kohti asiakaslähtöisiä palveluprosesseja : akuutin selkäkipupotilaan palvelupolku Vesilahden terveyskeskuksessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää palvelumuotoilun soveltuvuutta asiakkaan palvelupolun tutkimiseen ja kehittämiseen. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä toimeksiantajaorganisaatiossa Pirkkala-Vesilahti yhteistoimin ...