Haku
Viitteet 1-6 / 6
Risteilykokemuksen muotoilua : mitä sitten, kun Ville Viking ei enää kiinnosta?
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää palvelumuotoilun menetelmin risteilyviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä M/S Viking Grace -risteilyaluksella. Kohderyhminä olivat noin 10–13-vuotiaat varhaisnuoret sekä lasten kanssaan risteilevät ...
Reumatologian vastuualueen asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Reumatologian ja kliinisen immunologian keskuksen asiakaskokemusta palvelumuotoilumenetelmin.
Opinnäytetyössä visualisoitiin nivelreumapotilaan palvelupolku ja selvitettiin, miten ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Digitaalisen asunnon myyntipalvelun kehittäminen : case: Dixu Oy
(2019)
Asunnon myyjä on voinut ennen valita käyttääkö välittäjää kohteen myymiseen vai hoitaako myynnin omatoimisesti. Markkinoille on rantautunut uudenlaisia palveluntarjoajia, joiden avulla asunnon myyjän on mahdollista myydä ...
Creating customer feedback process and improving services for Luomuspaja with the help of service design
(2019)
The objectives of this study were to investigate how to improve existing services of a small handicraft company, Luomuspaja, and to create and implement a functioning customer feedback process for them which provides ...
Palvelumuotoilulla kohti asiakaslähtöisiä palveluprosesseja : akuutin selkäkipupotilaan palvelupolku Vesilahden terveyskeskuksessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää palvelumuotoilun soveltuvuutta asiakkaan palvelupolun tutkimiseen ja kehittämiseen. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä toimeksiantajaorganisaatiossa Pirkkala-Vesilahti yhteistoimin ...