Haku
Viitteet 1-10 / 14
Risteilykokemuksen muotoilua : mitä sitten, kun Ville Viking ei enää kiinnosta?
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää palvelumuotoilun menetelmin risteilyviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä M/S Viking Grace -risteilyaluksella. Kohderyhminä olivat noin 10–13-vuotiaat varhaisnuoret sekä lasten kanssaan risteilevät ...
Näin toimit meidän tallillamme : uuden asiakkaan opas : case: Onnenperän talli
(2020)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Onnenperän tallille. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda uusille asiakkaille konkreettinen opas, jotta ratsastustunnille voi valmistautua jo ennen tuntia. Opinnäytetyön ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Käyttöönottoprosessin asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin : case FirstView-workshop
(2020)
The purpose of this thesis was to plan and create a one-day workshop to improve the implementation process of digital signage system. The aim of the workshop is to upgrade the customer experience in the implementation ...
Palvelumuotoilulla kohti asiakaslähtöisiä palveluprosesseja : akuutin selkäkipupotilaan palvelupolku Vesilahden terveyskeskuksessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on selvittää palvelumuotoilun soveltuvuutta asiakkaan palvelupolun tutkimiseen ja kehittämiseen. Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä toimeksiantajaorganisaatiossa Pirkkala-Vesilahti yhteistoimin ...
Yrityksen palvelupolun asiakaslähtöistäminen : case Saku Aaltonen Photography
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli asiakaslähtöistää vuonna 2019 perustetun Saku Aaltonen Photography -valokuvausyrityksen palvelupolkua. Tarve kehittämiselle syntyi valokuvausalalla viime vuosina tapahtuneista suurista ...
Drink & Draw Helsingin toiminnan laajentaminen lapsille suunnatulla taidetapahtumakonseptilla
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on konseptoida taidetapahtumia järjestävälle Drink & Draw Helsingille uusi, lapsille suunnattu tapahtumakonsepti ja testata konseptia käytännössä. Tarkoituksena on luoda lapsia ...
Asiakaslähtöisellä kehittämisellä kohti parempaa hakijapalvelua : TYA-oppilaitoksen hakijan asiakaskokemuksen parantaminen
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda TYA-oppilaitokselle uusi hakijapalvelu hyödyntämällä asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmaa. TYA on lyhenne sanoista Turun Yhdistyneet Ammattioppilaitokset. Työn ...
Varsinais-Suomen sähköinen perhekeskus : palvelumuotoiluprosessin lähtökohdat
(2021)
Kehittämistyön toimeksiantajana toimi Varsinais-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus (VASSO) ja se toteutettiin vuoden 2021 aikana. Kehittämistyön tavoitteena oli palvelumuotoiluprosessin kahden ensimmäisen vaiheen – Tutki ...
Mobiiliasiakkaan digitaalinen palvelupolku : case Turun Teknologiakiinteistöt Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä asiakastutkimus mobiiliasiakkaan uudistuneesta palvelupolusta, joka oli muuttunut Werstas Store -palveluiden siirryttyä mobiiliversioon, Spacentiin. Työssä haluttiin selvittää, ...