Haku
Viitteet 1-4 / 4
Designing a New Generation Online Community for Telia Finland
(2019)
The goal of this thesis was to create a new and more customer-driven role for the telecommunications operator Telia’s online community. The new role needed to fit the company’s strategy of becoming a new generation telco ...
Creating customer feedback process and improving services for Luomuspaja with the help of service design
(2019)
The objectives of this study were to investigate how to improve existing services of a small handicraft company, Luomuspaja, and to create and implement a functioning customer feedback process for them which provides ...
Sustainable meetings in destination Turku, Finland
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan, Turun kaupungin ja Visit Turun kongressiyksikön, www-sivuja (meetturku.fi) kokoamalla, selkiyttämällä ja uudelleen organisoimalla kestävien kokousten järjestämiseen ...
Murtumakontrollipotilas : visuaalinen ohje röntgentutkimukseen ja poliklinikalle tulevalle
(2019)
Potilaan ohjaaminen sairaalan eri yksiköiden välillä oli osoittautunut haastavaksi. Opinnäytetyön aihe osoittautui ajankohtaiseksi ja tärkeäksi, koska käytännön työssä ilmeni, että jotkut potilaat eivät löytäneet perille ...