Haku
Viitteet 1-10 / 42
Sydänyhdistys sydänterveyden edistäjänä : sydänyhdistysten terveyden edistämistoiminnan kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2019)
Vapaaehtoistyön rooli on Suomessa vakiintunut, mutta samalla aktiivitoimijoista on pulaa. Yhdistysaktiivien keski-ikä nousee ja vapaaehtoisten sitouttaminen toimintaan on haastavaa. Samalla kuitenkin terveyserot kasvavat ...
Designing a New Generation Online Community for Telia Finland
(2019)
The goal of this thesis was to create a new and more customer-driven role for the telecommunications operator Telia’s online community. The new role needed to fit the company’s strategy of becoming a new generation telco ...
Kirjaston uudistus palvelumuotoilun keinoin : case Lumon kirjasto
(2020)
Vuonna 2017 voimaan tullut Kirjastolaki määrittelee kirjaston tehtävät uudelleen. Vantaan Korsossa sijaitsevan Lumon kirjaston 2. kerroksen tiloja muovattiin kirjastolakia mukaillen tilaksi oppimiseen, harrastamiseen, ...
Tavoitteena kulttuurinen työote : henkilökunnan palvelupolku Toiveiden Toukola -palvelumallissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tutkimus kulttuurisen työotteen juurtumisesta Toiveiden Toukola -hankkeessa. Toiveiden Toukola oli kehittämishanke, joka toteutettiin Tampereella tammikuussa 2018 avautuneen Palvelukoti Toukolan ...
Happily ever after : case study on family reunification
(2019)
The Master´s thesis focused on a family reunification. Residence permit on the grounds of family reunification is applicable when family members follow an alien who has got a residence permit or who has got international ...
Developing B2B services with service design workshops : a study of three case companies
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Business-to-Business eli yritykseltä-yrityksille-palvelutuottajien kehittämistä yleisesti, teorian tasolla sekä hyödyntäen käytännöllisiä palvelumuotoilutyöpajoja. Tutkimukseen osallistui ...
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...
Taidelähtöisen verkkokurssin kehittäminen ja pilotointi : mielenmuutoksen reittiopas läsnäoloon ja luovuuteen
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kehittämishanketta, jossa luotiin verkkokurssi ja toteutettiin sen pilotointi. Verkkokurssi oli taidelähtöinen. Sen tavoitteena oli edistää luovuutta sekä hyvinvointia. Kehittämistyössä käytettiin ...
Askelmerkkejä Tampereen uuden taidemuseon yleisötyölle
(2020)
Yleisötyö on nykyään vakiintunut käytäntö monissa taidelaitoksissa. Museolain uudistus vuonna 2020 nosti yleisötyön ja vuorovaikutuksen museotyön tarkoituksiksi muiden joukkoon.
Tämä opinnäyte kiinnittyy Tampereen ...