Haku
Viitteet 1-10 / 18
Kauneushoitola Pieni Kauneushuone : visuaalisen ilmeen uudistaminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön päämääränä oli uudistaa yrityksen Kauneushoitola Pieni Kauneushoitola visuaalinen ilme imagoa tukemaan. Toimeksiannon saatuani lähdin suunnittelemaan kokonaisuutta jolla yritys pystyisi ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa kauneudenhoitoalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tarkoituksena on perehtyä sosiaalisen median kanaviin ja niiden luomiin uusiin
markkinointimahdollisuuksiin. Työssä pohditaan miksi markkinointi sosiaalisessa mediassa on
kannattavaa pienyrittäjälle tänä ...
Sosiaalisen median esikuvat kosmetiikan markkinoinnissa : opas kosmetiikan markkinointiin kauneusgurujen avulla YouTubessa ja Instagramissa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tarkoitus on opastaa kauneudenhoitoalan yritystä käyttämään markkinoinnissa hyödykseen kuluttajien ihannoimia julkisia esikuvia. Julkisilla esikuvilla tarkoitetaan tässä yhteydessä sosiaalisen median nykyisiä ...
Valkeakosken ammatti- ja aikuisopiston kauneushoitolan sivujen kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Valkeakosken ammatti- ja aikuisopiston (VAAO) kauneushoitolan verkkosivujen kehittämisidea lähti liikkeelle markkinointi- ja viestintäsuunnittelija Martta Klemetti-Hyvärisen ehdotuksesta noin puolitoista vuotta sitten. ...
Tapahtumalla tähdeksi! : opas onnistuneen tapahtuman järjestämiseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on viihdepohjaisen tapahtuman järjestäminen. Työn casena toimii American Car Show messujen yhteydessä järjestettävä Miss Hot Rod 2013 – kilpailu.
Opinnäytetyön teoreettinen ...
Kohti korubrändiä : matka harrastuksesta toimivaksi konseptiksi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäyte kertoo ideoivaan ja persoonalliseen tyyliin asioista, joita konseptisuunnittelussa, brändin rakentamisessa ja verkkomyynnissä tulisi ottaa huomioon. Työn toimeksiantajana on turkulaisen kauneushoitola Soul ...
Interactive visibility for the new image : the Innovation Company®
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
This thesis was made in collaboration with a company called The Innovation Company®, which operates in the industry of cosmetic raw materials. The author was an intern in the company and the contact person was the company’s ...
Motivoitumisen kipinä: Dialogi-työkalu
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii erään organisaation kosmetiikkaosasto. Pääosassa tässä työssä ovat työntekijöiden motivoituminen ja siihen vaikuttavat tekijät. Motivoituminen valikoitui aiheeksi, sillä sen ...
Sähköinen palvelu maahantuojan ja jälleenmyyjien välille : Leonna Aho Oy Ab
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyö on tehty yhteistyössä kosmetiikka-alan maahantuojan Leonna Aho Oy Ab:n kanssa. Tavoitteena opinnäytetyössä oli luoda Leonna Aho Oy Ab:n asiakkaille eli jälleenmyyjille sähköinen palvelu auttamaan heitä ...
Ajatuksia E-Portfolion hyödyntämisestä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)
Projektiaiheen ajankohtaisuus ja tulevaisuuden työmarkkinat olivat tärkein syy lähteä tutkimaan lähemmin verkossa tapahtuvaa oppimista. Discendumin tarjoama Kyvyt.f –palvelun ePortfolio on PLE (Personal learning Environment) ...