Haku
Viitteet 1-10 / 86
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Yritys X Oy:n dokumenttien hallinnan kehittäminen
(2020)
Yritykset tarvitsevat tietoa toimiakseen, ja jotta tarvittava tieto olisi saatavilla oikeaan aikaan ja helposti, on tiedonhallinnan oltava kunnossa. Tietomassojen kasvaessa kansiopohjainen dokumenttien hallinta muuttuu ...
Yhteistyösuhteen kehittäminen ja kumppanuusekosysteemin rakentaminen : X Oy ja X:n uusi järjestelmätoimittaja
(2020)
Yritykset tekevät usein yhteistyötä keskenään, ja osalle yrityksistä yhteistyösuhteet ovat liiketoiminnan kannalta kriittisiä, jolloin myös niiden jatkuva kehittäminen on olennaista. Hyvä esimerkki tiiviistä yhteistyösuhteista ...
Inventoinnin prosessin ja työohjeen päivittäminen
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää inventointiprosessin nykyinen kuvaus ja inventoinnin työohje. Tulosten perusteella Yritys X voi päivittää inventointiprosessia ja ...
Kannattavuuden ja työntekijätyytyväisyyden parantaminen kokeilukulttuurin avulla
(2021)
Opinnäytetyössäni käsiteltiin liiketoiminnan kehittämistä kokeilevan kehittämisen mallin mukaan ja kuvattiin toteutetun pilottiprojektin lopputuloksia. Jotta tulosten arviointi ei jäisi vain numeraaliselle ja prosessin ...
Uusien työntekijöiden perehdytyksen kehittäminen : case K-Market X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää juuri avatun K-Marketin uusien työntekijöiden perehdytystä. Toisena tavoitteena oli kehittää perehdytysprosessia yhteneväiseksi, kaupan arkeen sopivaksi ja itsenäistä ...
Ostotilausprosessin kehittäminen : case: Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle, jonka ostotilausprosessi oli kehittämisen ja dokumentoinnin tarpeessa. Tavoitteena oli selvittää ostotilausprosessissa tapahtuvat virheet ja kehittää prosessia ...
Maahantuontiyrityksen myyntiprosessi : mitä eri vaiheita maahantuontiyrityksen myyntiprosessissa on ja miten niitä voidaan kehittää?
(2024)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan erään maahantuontiyrityksen myyntiprosessia. Työn tarkoitus on selvittää mitä eri vaiheita myyntiprosessiin kuuluu ja mitkä asiat niihin vaikuttaa. Teoriaosuus koostuu pääasiassa myynnin ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...