Haku
Viitteet 1-10 / 11
Chat-asiakaspalvelussa tarvittavan opetusmateriaalin laatiminen Salon seudun ammattiopistolle
(2021)
Tämän opinnäyteyön tavoitteena oli laatia opetusmateriaalia chat-asiakaspalvelutyön opetukseen Salon seudun ammattiopistolle. Opetusmateriaalin laatimista varten tutustuttiin kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Markkinointistrategian taustakartoitus B2B-yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin toimeksiantajalle markkinointistrategiaa, joka tarkastelee liiketoiminnallisia tavoitteita ja auttaa yritystä tekemään uuden tuotteen tunnetummaksi sekä parantaa yrityksen kilpailukykyä. ...
Autohuollon asiakasohjauksen kehittäminen ja asiakaspalvelun parantaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön lähtötilanteessa kuvataan Keskusautohalli Oy:n Turun
toimipisteen teknisen palvelun toimintaa ennen ja jälkeen Volvon konseptiuudistuksen. Lähtötilanteessa syvennytään ennen kaikkea itse ongelmaan, ...
Asiakaslähtöisellä kehittämisellä kohti parempaa hakijapalvelua : TYA-oppilaitoksen hakijan asiakaskokemuksen parantaminen
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda TYA-oppilaitokselle uusi hakijapalvelu hyödyntämällä asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmaa. TYA on lyhenne sanoista Turun Yhdistyneet Ammattioppilaitokset. Työn ...
Varsinais-Suomen sähköinen perhekeskus : palvelumuotoiluprosessin lähtökohdat
(2021)
Kehittämistyön toimeksiantajana toimi Varsinais-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus (VASSO) ja se toteutettiin vuoden 2021 aikana. Kehittämistyön tavoitteena oli palvelumuotoiluprosessin kahden ensimmäisen vaiheen – Tutki ...
CRM-järjestelmän kehittäminen myyntiorganisaatiossa : case Serviceform
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää markkinoille tulevan CRM-järjestelmän käyttöönottoon liittyviä pulmia ja kaupallistamista. Hyvin suunniteltu tuote myy itsensä helpommin asiakkaalle. On oleellista tietää, mihin ...