Haku
Viitteet 1-9 / 9
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Päihdekuntoutujien asiakastyytyväisyys Hervannan AlfaKuntoutuksessa
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa asiakastyytyväisyydestä, palvelun laadusta ja sen kehittämistarpeista AlfaKuntoutuksen asiakkaita haastattelemalla. Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena tutkimuksena ja ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Yhteistyön kehittäminen : case: Wiima Logistics Oy ja Yritys X
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Wiima Logistics Oy:lle. Työn tavoitteena oli kehittää Wiiman ja Yritys X:n yhteistyötä kannattavammaksi sekä molempia organisaatioita paremmin palvelevammaksi. Tavoite pyrittiin ...
Uudenkaupungin rakennusvalvonnan asiakastyytyväisyyskysely
(2021)
Opinnäytetyö on Uudenkaupungin rakennusvalvonnan tilaama asiakastyytyväisyyskysely. Kyselyn tavoitteena oli saada mahdollisimman kattava kuva Uudenkaupungin rakennusvalvonnassa asioineiden henkilöiden asiakastyytyväisyydestä. ...
Auton luovutusprosessin kehittäminen AutoCarrera Autotalot Oy:lle
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee AutoCarrera Autotalot Oy:n, eli Porsche Finlandin, autojen luovutusta asiakkaalle ja auton luovutusprosessin kehittämistä. Painopisteenä oli selvittää tarve kaksiosaiselle luovutukselle. Autojen ...
Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Liedon Postin rahtiterminaalin asiakaspalvelun kehittäminen. Työssä tutkittiin rahtiterminaalin asiakaspalvelua ja sen laatuun vaikuttavia tekijöitä. Tässä opinnäytetyössä annettiin kuva ...
Huollon prosessin tehostaminen : Rinta-Joupin Autoliike Oy:n Turun toimipiste
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää huollon prosessia Rinta-Joupin Autoliike Oy:ssä tehokkaammaksi selvittämällä kehityskohteita ja -ehdotuksia. Työssä esitetään huollon prosessin vaiheet ja teoriaosuudessa ...
Kohtaamispaikaksi Plaza! : kauppakeskus Plazan kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten salolaisen kauppakeskus Plazan toimintaa voisi kehittää sekä nuorten aikuisten että yritysten näkökulmasta. Tavoitteena oli myös selvittää, mikä tekisi kauppakeskuksesta ...