Haku
Viitteet 1-10 / 44
Arvopohjainen hinnoittelu luovan alan yrityksen myyntiprosessissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten arvopohjaisella hinnoittelulla kehitetään luovan alan yrityksen myyntiprosessia. Työn tärkein tavoite oli tutkia mitä arvopohjainen hinnoittelu edellyttää, sekä miten ...
Naturelle.fi-verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää luonnonkosmetiikkaan erikoistuneen verkkokauppa Naturelle.fi:n asiakaskokemusta. Opinnäytetyössä selvitettiin, mistä tekijöistä onnistunut asiakaskokemus syntyy ja miten ...
Brändikäsikirjan luominen Elämyspuu Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda brändikäsikirja Elämyspuu Oy:lle. Yhdenmukaisella visuaalisella ilmeellä vahvistetaan Elämyspuun Oy:n tunnettavuutta Turun seudulla. Elämyspuun tavoitteena on rakentaa brändi, joka ...
Asiakaskokemuksesta kilpailuetu
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tarjota toimeksiantajalle, Seinäjoen Keittiötukulle tietoa, jonka pohjalta yritys voi alkaa kehittämään asiakaskokemukseen keskittynyttä kilpailu-strategiaa, jolla kasvattaa kilpailukykyä. ...
Nuoret pankin asiakkaina : asiakasneuvojan työ
(2020)
Nuoret ovat tulevaisuuden asiakkaita, jonka vuoksi heidän asiakaskokemuksiinsa panostaminen on tärkeää. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten pankin asiakasneuvojien tulisi kohdata nuori asiakas ja kehittää nuorten ...
Tää on ollu ehkä mun elämäni pelastus : asiakkaiden kokemuksia sosiaalisen kuntoutuksen ryhmistä Raision kaupungissa
(2019)
Sosiaalinen kuntoutus lisättiin sosiaalihuoltolakiin vuonna 2014 ja se on määritelty laissa varsin laajasti. Sosiaalihuoltolaki määrittelee sosiaalisen kuntoutuksen sosiaalisen toimintakyvyn vahvistamiseksi, syrjäytymisen ...
Verkkoneuvottelun käyttöönotto Liedon Säästöpankissa
(2020)
Liedon Säästöpankissa verkkoneuvottelu otettiin käyttöön keväällä 2019, mutta sitä on hyödynnetty neuvotteluissa suhteellisen vähän. Liedon Säästöpankin tavoitteena on nostaa verkkoneuvottelujen määrää ja aktivoida ...
Asiakas osalliseksi hukkajahtiin : mittarin kehittäminen terveydenhuollon hukkatekijöiden tunnistamiseen
(2020)
Vastatakseen väestörakenteen muutoksesta aiheutuviin resurssi- ja kustannuspaineisiin, terveydenhuollon toiminnan kehittämisessä asiakkaiden roolia olisi lisättävä. Terveydenhuollon lean-kehittämisellä on haettu ratkaisuja ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...
Outboundista inboundiin - asiakaslähtöinen viestintä yrityksen etäkanavissa
(2020)
Teknologian kehittyessä viestinnän tavat ovat muuttuneet. Asiakkaille palveluiden saatavuus ja palvelutapahtuman asiakaskokemus ovat nousseet entistäkin tärkeämpään asemaan. Yritykset ovat muuttaneet toimintatapojaan ...