Haku
Viitteet 1-10 / 263
Luovuutta aistien : luovan aistimodulaatioryhmän suunnittelu ja toteutus mielenterveyskuntoutujille
(2021)
Hoitokoti Peltola Oy: n Vasaramäen yksikössä toivottiin, että aistimodulaatiota voitaisiin käyttää enemmän asiakkaiden kuntoutuksessa. Tämän opinnäytetyön tarkoitus on luoda kuuden kerran suljettu toimintaterapiaryhmäint ...
Uskottava worldbuilding scifi elokuvissa : case study iHuman
(2020)
Worldbuilding eli fiktiivisen maailmanrakennus on osa käsikirjoitusprosessia, jota käytetään erityisesti scifi- ja fantasiateoksissa. Worldbuildingin tarkoitus on tukea tarinaa ja esitellä ympäröivää maailmaa, tehden ...
Data Visualization and Analytics : using a business intelligence tool to design a dashboard
(2020)
The purpose of this thesis was to find a solution to unify data across platforms and automate the data collection and presentation needs of an organization that sets up a business and technology festival on an annual basis. ...
Aktiivinen liikkuvuusharjoittelu selän taaksetaivutuksessa : liikkuvuuden perusteista vammojen ehkäisyyn
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee ihmiskehon liikkuvuutta ja sen harjoittelumenetelmiä. Opinnäytetyön tavoitteena on tuoda erityisesti suomalaiselle sirkuskentälle nykyaikaiseen tutkimustietoon pohjautuvaa ymmärrystä liikkuvuudesta, ...
Visual effects for mobile games : creating a clean visual effect for small screens
(2020)
The importance of visual effects (VFX) in video games is significant. They are meant to support the gameplay and bring the in-game world alive. They can be explosions, leaves falling from trees, or flashing shapes in the ...
Näkövammainen verkkokaupan käyttäjänä : verkkokaupan saavutettavuus itsenäisen ostotapahtuman mahdollistajana
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tuoda kaupallisten toimijoiden tietoisuuteen saavutettavan verkkokaupan hyötyjä ja niitä ominaisuuksia, joita siltä vaaditaan. Opinnäytetyön päätavoitteena on informoida kaupallisia ...
SaaS -kentällä toimivien startup -yritysten kasvun haasteet
(2020)
Software as a service (myöhemmin SaaS) tarkoittaa ohjelmiston hankkimista palveluna, perinteisen lisenssijärjestelmän ja ohjelmiston asentamisen sijaan. Käytänössä sama ohjelmisto palveleekin useaa asiakasta ja käytöstä ...
Study on Quality of Service in 4G and 5G networks
(2020)
The study of Quality of Service (QoS) is becoming increasingly important since QoS is considered equally important as network security. It is vital to offer sufficient QoS in services considered critical such as communications ...
Measuring customer satisfaction : case company Unique Home
(2021)
The case company for this thesis had never examined the satisfaction level of its customer base thoroughly. Thus, the main purpose of this thesis was to create a customer satisfaction measurement for Unique Home, and execute ...
Markkinatutkimus : Fintermos Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee pakastettavien elintarvikkeiden varastoinnin markkinatutkimusta. Markkinatutkimuksella halutaan kerätä tietoa tutkittavasta markkinasta, jotta voidaan parantaa päätöksenteon laatua ja luotettavuutta. ...