Haku
Viitteet 1-10 / 36
Jalkineliike Stella : jalkojen ja kenkienhoitoesitteellä lisäarvoa asiakkaille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Jalkineliike Stellalle yrityksen asi-akkaiden pyynnöstä. Esite on tuotettu asiakkaille jaettavaksi ja se sisältää jalko-jenhoito-ohjeen, hyvän kengän valintaohjeen sekä jalkateräalueen ...
Sosiaalisen median avulla tunnetummaksi brändiksi : case Keune Finland
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tarkoitus oli löytää Kinnunen Oy:n maahantuomalle hiuskosmetiikkasarja Keunelle markkinointikanavia, joissa yritys voisi saada kontaktin suoraan kuluttaja-asiakkaisiin. Tuotesarja on saatavilla Suomessa ...
Kanta-asiakasohjelman kehittämisideoita : GANT-klubi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Vähittäiskaupan ollessa murrosvaiheessa yritysten on löydettävä itselleen parhaiten sopivia keinoja kehittääkseen ja uudistaakseen toimintaansa. Digitalisoituminen ja verkkokaupan kasvu aiheuttavat lisähaasteita asiakkaiden ...
Työkalu räätälöidyn viestintäsuunnitelman luomiseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa kehitystyökalu, jonka avulla on mahdollista luoda brändiviestintää ohjaava suunnitelma. Opinnäytetyö toteutettiin viestintätoimiston asiakaspalvelun kehittämiseksi. ...
Toimeksiantona tapahtuman suunnittelu : näkyvyyttä luonnonkosmetiikkabrändille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Luonnonkosmetiikan kehittyminen on kasvattanut myös kuluttajien kiinnostusta ekologisin ja eettisin periaattein tuotettua kosmetiikkaa kohtaan. Luonnonkosmetiikan myynnin odotetaan kasvavan entisestään. Uusia tuotesarjoja ...
Suunnitelma työssäoppimisblogin käyttöönottoon
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää ammatillisen toisen asteen opiskelijoiden tarpeita, toiveita ja haluja siirtyä työssäoppimisvihkosta ajanmukaiseen sähköisen viestinnän välineeseen työssäoppimisblogiin. Viestintä- ...
Asiakastyytyväisyyden lähteillä : case HYPOXI(R) -studio Turku
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Turun HYPOXI® -studion asiakastyytyväisyyden taso. Aikaisempaa työkalua sen kartoittamiseen ei ollut, joten tyytyväisyyttä lähdettiin kartoittamaan laaditulla kyselyllä, joka ...
Brändiopas : brändäys kauneudenhoitoalalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Brändit vetoavat asiakkaan tunteisiin ja tuottavat elämyksiä sekä unohtumattomia kokemuksia. Brändi on aineeton ulottuvuus, mielikuva, joka rakentuu asiakkaan mielessä. Brändi onkin hieman erilainen eri ihmiseltä kysyttäessä. ...
Apteekkikosmetiikan myynnin kehittäminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyö käsitteli apteekkikosmetiikan myynnin kehittämisprosessia, jonka tuotoksena oli käsikirja myynnin kehittämiseen. Toimeksiantajana toimi turkulainen Pyhän Henrikin apteekki sekä sen yhteydessä toimiva kauneushoitola ...
Kirjallisuuskatsaus luonnonkosmetiikkaan : case Frantsila
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyössä tutkitaan kokonaisvaltaisesti luonnonkosmetiikkaa; mitkä kriteerit sertifioidun luonnonkosmetiikan tulee täyttää, millä keinoin sitä markkinoidaan ja millainen on tyypillinen luonnonkosmetiikan kuluttuja. ...