Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Korvauskäsittelyn asiakaskokemuksen kehittäminen Vakuutusyhtiö X:ssä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä asioita asiakkaat arvostavat eniten hakiessaan korvausta vakuutuksestaan ja tämän perusteella tehdä johtopäätös siitä, tukeeko Vakuutusyhtiö X:n yritysasiakkaiden ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...
Työharjoittelijan perehdyttämisen kehttäminen : case: Cubus, vaateliike
(2019)
Opinnäytetyössä selvitettiin, miten työharjoittelijoita tulisi perehdyttää, kun he tulevat töihin Cubus-vaateliikkeeseen ja millainen olisi toimiva perehdytysmalli. Selvityksen perusteella laadittiin perehdytysopas, jonka ...
ERP-tietojärjestelmän käyttäjätyytyväisyyden parantaminen julkisessa organisaatiossa : case-tutkimus Turun kaupunki
(2019)
Työn tavoitteena on selvittää julkisen organisaation osalta, mitkä ovat ERP-tietojärjestelmän onnistumiseen liittyvät tärkeimmät tekijät, miten ERP-tietojärjestelmän onnistumista voidaan mitata ja miten voidaan parantaa ...
Kuluttajan asiakaspolku verkkokaupassa : asiakaspolun tehostaminen ostopäätöksen helpottamiseksi
(2019)
Ihmisen aivot ja käyttäytymismallit ovat edelleen hyvin samankaltaiset, kuin esi-isillämme luolamiesaikaan. Tämä perimä vaikuttaa edelleen vahvasti siinä, miten ihminen tekee päätökset ja perustelee ne itselleen. Verkkokaupassa ...
Keräilyn kehittäminen multimodaalisella varastonhallinnalla
(2019)
Opinnäytetyöllä on kaksijakoinen tavoite. Työn tavoitteena on informoida multimodaalisen varastonhallinnan hyödyistä sekä auttaa Design Furniture Factorya saamaan taustatietoa keräilyn kehitysratkaisua varten. Tavoitteet ...
Ympäristöopas tekniselle kaupalle
(2019)
Ympäristöjärjestelmien avulla estetään ympäristöhaittojen syntyä sekä vähennetään luonnonvarojen tarpeetonta tuhlaamista. Ympäristöjärjestelmien tarkoituksena on saada kerättyä tarkkaa tietoa yrityksen toiminnasta. Tiedon ...