Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sosiaalinen investointi : jotain uutta, vähän vanhaa, paljon lainattua
(Hallinnon tutkimuksen seura, 2018)
Tässä katsausartikkelissa luodaan yleiskuva sosiaalisen investoinnin nykytilanteessa eurooppalaisessa kontekstissa. Artikkeli perustuu vuosien 2015–2017 aikana toteutettuun ja Euroopan unionin Horisontti 2020 -ohjelmasta ...
Enabling co-creation through Twitter : a guidebook for research project communication
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Co-creative communication refers to the practices used by a project to collaborate with its stakeholders and can be considered as an invitation to build knowledge that matters and create shared understanding. Social media, ...
Tekoäly on tekotyhmä ilman eettistä ulottuvuutta
(Tietojohtaminen ry, 2018)
George Orwell muistetaan parhaiten teoksestaan Vuonna 1984. Toisen maailmansodan jälkeen ilmestyneessä ja tulevaisuuteen sijoittuvassa fiktiivisessä romaanissa kuvataan, mitä tapahtuu, kun vallanpitäjillä on käytössään ...
Tekoäly tulee, mutta ei jyrää meitä
(Tietojohtaminen ry, 2018)
Tekoäly on Pandoran lipas, josta riittää materiaalia moneen lähtöön. Joidenkin mielestä tekoäly vie työpaikat, murentaa työn verotukseen perustuvan hyvinvointivaltion ja lopulta myös tuhoaa ihmislajin. Toiset ajattelevat, ...
Onko näyttöö vai ei?
(Tietojohtaminen ry, 2018)
Agatha Christien ystävät tuntevat Hercule Poirotin. Poirot on belgialainen yksityisetsivä, joka kutsutaan hätiin, kun pitää selvittää henkirikos. Olipa kyse syanidimyrkytyksestä tai hengenriistosta tuliaseella, Poirot ...
How does value creation manifests itself in the nexus of sport and business? : a systematic review of literature
(Scientific Research Publishing, Inc., 2018)
Sport is a widely used as a vehicle for promoting business. Global brands invest tens of millions of euros in high performance athletes, top teams, and popular sporting events. Studies have also shown the potentiality of ...