Personal selling at Kulta kulma
Kamalanathan, Mathangini (2010)
Kamalanathan, Mathangini
Laurea-ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052610553
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052610553
Tiivistelmä
Personal selling at Kultakulma
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia myyntiä Kulta kulma nimisessä kultasepänliikkeessä ja analysoida sitä teorian pohjalta sekä antaa ohjeita sen kehittämiseen. Työn teoreettinen viitekehys koostuu markkinoinnista, vähittäismyynnistä ja markkinointiviestinnästä vähittäismyynnissä ja pääpaino on myynnissä. Työ on tehty qualitatiivisena tutkimuksena ja sen aineistona on käytetty kirjoja, lehtiä, aikaisempia tutkimuksia, haastatteluja ja observointia.
Työn tuloksena löytyi monia osa-alueita, joita kehittämällä voidaan tehostaa myyntiä.
Olennaisina kehitysalueina näkyvät koulutus ja tiedonvälitys liikkeessä.
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia myyntiä Kulta kulma nimisessä kultasepänliikkeessä ja analysoida sitä teorian pohjalta sekä antaa ohjeita sen kehittämiseen. Työn teoreettinen viitekehys koostuu markkinoinnista, vähittäismyynnistä ja markkinointiviestinnästä vähittäismyynnissä ja pääpaino on myynnissä. Työ on tehty qualitatiivisena tutkimuksena ja sen aineistona on käytetty kirjoja, lehtiä, aikaisempia tutkimuksia, haastatteluja ja observointia.
Työn tuloksena löytyi monia osa-alueita, joita kehittämällä voidaan tehostaa myyntiä.
Olennaisina kehitysalueina näkyvät koulutus ja tiedonvälitys liikkeessä.