Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-8 / 8
ALUMNIT OSANA OPISKELIJOIDEN AMMATTI-IDENTITEETIN TUKEMISTA : Integrointi Sosionomi (AMK) kirkon nuorisotyö -koulutukseen
(2019)
Miten yhdistää viimeinen työharjoittelu, korkeakoulun kehittämishanke sekä tehdä aiheesta opinnäytetyö? Olen ollut aktiivisesti osa korkeakoulua ja sen yhteisöä ja näin ollen pyrkinyt saamaan ääneni kuuluviin jo opintojeni ...
Kasvunkansio pedagogisen dokumentoinnin menetelmänä
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena produktiona, jonka teoreettinen viitekehys käsittelee
varhaiskasvatusta, pedagogista dokumentointia, kasvunkansiota sekä lapsilähtöisyyttä.
Työn tavoitteena oli kehittää kasvunkansio ...
Selvitys Diakin opiskelijoiden ajatuksista hyvinvointiteknologiasta opintojen kehittämistä varten
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa opiskelijoiden näkökulmia ja ajatuksia hyvinvointiteknologiasta, jotta siihen liittyvää opetusta voitaisiin kehittää. Tutkimukseen osallistui eri alojen opiskelijoita. Yhdeksää ...
Maalari maalasi, sivelsi ja hoivasi: Ohjaajaidentiteetin kehittäminen taidelähtöisen työskentelyn parissa
(2019)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli käydä läpi taidelähtöinen yksilöohjausprosessi kehitysvammaisen henkilön kanssa. Opinnäytetyöni tavoitteena oli kehittää omaa ohjaajaidentiteettiäni taidelähtöisen projektin parissa. ...
Masennus ikäihmisten itsemurhien taustalla, kuvaileva kirjallisuuskatsaus
(2019)
Opinnäytetyön tavoite oli lisätä tietoa ja osaamista ikäihmisten masennuksesta ja
sitä kautta edistää itsemurhien ennaltaehkäisyä sosiaalityön kentällä. Työn tarkoituksena oli tarkastella suomalaisten ikäihmisten masennusta ...
EXPRESS YOURSELF! INCLUSIVE GROUPING IN SCHOOLS - How inclusive grouping influences students’ well-being
(2021)
The ‘Express Yourself! Social inclusion in schools’ project was conducted in four (4) European countries: Germany, Ireland, Lithuania and Spain. Selected target groups were youngsters between ages 12 to 18, junior high ...
Kirkon kasvatuksen barometri. Prosessikuvaus kyselytutkimuksen vaiheista
(2020)
Kirkon kasvatuksen barometri 2020 on kyselytutkimus, jossa tutkitaan Suomen evankelis-luterilaisen kirkon kasvatustyöntekijöiden näkemyksiä kasvatuksen ajankohtaisista aiheista. Tämä raportti on prosessikuvaus Kirkon ...
Näe Minut!: koulutusmateriaali sateenkaarevien nuorten kohtaamisesta Diakonia-ammattikorkeakoululle
(2023)
Tiivistelmä:
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa koulutusmateriaalia seksuaali- ja sukupuolivähemmistöön kuuluvien nuorten asianmukaisesta kohtaamisesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ammattilaisten tietoa ja ...