Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kotihoidon palvelusetelin asiakaslähtöisyyden ja käyttöönoton vahvistaminen
(2019)
Kehittämishankkeen ja opinnäytetytön tarkoituksena oli tuottaa asiantuntijoiden ryhmähaastelujen avulla tietoa Helsingin kaupungin kotihoidon palveluseteliprosessin toimivuudesta ja asiakaslähtöisyyden toteutumisesta sekä ...
Vuorovaikutus ikääntyneiden etähoidossa: Asiakasnäkökulma onnistuneeseen hoitokokemukseen.
(2020)
Onnistunut vuorovaikutus on tärkeä osa etähoitopalvelun asiakastyytyväisyyttä, hoidon laatua ja potilasturvallisuutta. Tämä tutkimus käsittelee ikääntyneille suunnatun etähoitopalvelun vuorovaikutusta. Vuorovaikutus on ...
”SE AUTTO TOSI PALJON, KU SIIN OLI JOKU TUKENA” : Mielenterveyskuntoutujien kokemuksia asumispalvelun kehittämisen lähtökohtana
(2020)
TIIVISTELMÄ
Hanna Vahtola
”SE AUTTO TOSI PALJON, KU SIIN OLI JOKU TUKENA”
Mielenterveyskuntoutujien kokemuksia asumispalvelun kehittämisen lähtökohtana
72 + 9 sivua
Syksy 2020
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Sosiaali- ...
Moniammatillisen asiakasohjauksen mahdollisuudet ja haasteet työterveyshuollossa
(2022)
Anna Inkinen ja Sanna Pussinen Moniammatillisen asiakasohjauksen mahdollisuudet ja haasteet työterveyshuollossa 30 sivua, 2 liitettä Syksy, 2022 Diakonia-ammattikorkeakoulu Sosiaali- ja terveysalan ylempi ammattikorkeako ...