Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-5 / 5
Strategia siivittämässä tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintaa – Diakonia-ammattikorkeakoulun TKI-toiminnan vuosikirja 6
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2021)
Opetus- ja kulttuuriministeriön vuonna 2017 julkaiseman korkeakoulutuksen ja tutkimuksen vision 2030 mukaan korkeakoulut ovat vahvoja ja kansainvälisesti vetovoimaisia osaamisen keskittymiä. Ne tuottavat uutta tietoa ja ...
Asukkaat alueen hyvinvoinnin rakentajina – kokemuksia Oulun Rajakylän kehittämisestä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2020)
Julkaisussa kuvataan Oulun Rajakylässä toteutetun asukasosallisuutta kehittäneen hankkeen tuloksia. Julkaisun kirjoittajia ovat hankkeen työntekijät ja asuinyhteisöjen osallisuuden sekä yhteisöjen kehittämisen kysymyksiin ...
Monikulttuurisen ohjausosaamisen kehittäminen – Virtaa ohjaukseen -koulutushankkeen tulokset
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2021)
Mitä on monikulttuurinen ohjaus? Miten siihen sovelletaan voimavaraistavia ja kielitietoisia menetelmiä? Miksi uskontojen ymmärtäminen on tärkeää monikulttuurisessa vuorovaikutuksessa?
Monikulttuurisen ohjauksen tarve ...
Näkökulmia osallistavaan tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoimintaan : Diakonia-ammattikorkeakoulun TKI-toiminnan vuosikirja 5
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2020)
Tutkimus-, kehittämis- ja innovaatiotoiminta (TKI) on opetuksen lisäksi toinen ammattikorkeakoulun perustehtävä. TKI-toimintaa tehdään yhdessä työelämätahojen kanssa. TKItoiminnan keinoin ammattikorkeakoulut osallistuvat ...
Liikunnan ja terveellisen ruokavalion sosiaalinen markkinointi nuorille aikuisille
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2020)
Tämä tutkimusraportti käsittelee sosiaalisen markkinoinnin käyttöä nuorten aikuisten liikunnan ja terveellisen ruokavalion edistämisessä. Tulosten mukaan nuoret aikuiset tiedostavat liikunnan ja terveellisen ruokavalion ...