Haku
Viitteet 1-10 / 927
Työtilojen vaikutus tiimityöskentelyyn : Case: Lappeenrannan-Lahden teknillinen yliopisto LUT, korkeakoulupalvelujen opintopalvelut
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli etsiä vastaus, miten työtilat vaikuttavat tiimityöskentelyyn kahden organisaation yhdistymisessä. Kohteena oli yhdistyvien organisaatioiden opintopalvelut, johon muodostettiin uudet tiimit. ...
Tonttimarkkinointi-internetsivujen hakukonelöydettävyys : The Search Engine Visibility of Real Estate Sales-internetpages
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää yrityksen tonttimarkkinointisivuston hakukonelöydettävyyttä, sillä yritys oli uudistamassa internetsivujaan ja haluttiin vertailla näkyvyyttä ennen ja jälkeen uudistuksen. Tutkimuksessa ...
Finnish companies entering Singapore : analysis of business environment and cultural differences : Case: Exove Design
(2019)
The purpose of this study was to find out what information a Finnish company needs about Singapore before entering the business environment. When internationalising, it is important to know as much as possible about the ...
Motivoiva aineeton palkitseminen Etelä-Karjalan Osuuskaupan S-Pankin asiakaspalvelupisteissä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä aineettoman palkitsemisen muodot motivoivat työntekijöitä Etelä-Karjalan Osuuskaupan S-Pankin asiakaspalvelupisteissä Lappeenrannan ja Imatran Prismoissa. Esimiesten rooli ...
Avioliiton ja avoliiton väliset eroavaisuudet
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin perheoikeudellisena kysymyksenä avioliiton ja avoliiton välisiä juridisia eroavaisuuksia. Tutkimuksen tarkoituksena oli käydä läpi avio- ja avoliittojen välistä sääntelyä ja vertailla tätä ...
Yhtiöittämisselvitys-case : maatilayrityksestä osakeyhtiöksi
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona maidontuotantotilalle, joka harkitsee yhtiöittämistä. Tavoitteena oli selvittää kyseisen maatilayrityksen yhtiöittämisen kannattavuutta verotuksellisesta näkökulmasta. Tutkimuksen ...
Mitä tapahtuu osaomistusasunnon osaomistusajan päätyttyä
(2019)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten osaomistusasuminen muuttuu, osaomistusajan päätyttyä. Osaomistusaika on yleensä kymmenen vuotta ja lähtökohtana asuntoja rakennettaessa on ollut, että asukas lunastaa asunnon ...
Urheiluseuran viestintäsuunnitelma
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää lappeenrantalaisen jalkapalloseuran PEPO Lappeenranta ry:n viestintää. Tehtävänä oli myös suunnitella seuralle opas viestinnän tueksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa ...
Ostan soittimeni Suomesta -kampanjan vaikutus asiakaskäyttäytymiseen, case: F-Musiikki Lappeenranta
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat huomioivat Ostan soittimeni Suomesta -kampanjan ja miten se vaikutti ostokäyttäytymiseen. Lisäksi selvitetään yrityksen suomalaisuuden merkitystä ja ...
A Marketing Plan for Santalahti Holiday Resort
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2015)
The purpose of the study was to create a marketing plan for Santalahti Holiday Resort. The aim was to find new ways to attract customers to visit Santalahti Holiday Resort and to improve the company’s social media marketing. ...