• Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Haku 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Haku
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Haku

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-10 / 260

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Hotellin konseptin kehittäminen : case Lappeenranta Spa 

Tuuliainen, Enni (2019)
Opinnäytetyön aiheena oli hotellin konseptin kehittäminen luksus- käsitteeseen perustuen. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Lappeenranta Spa:lle kilpailukykyinen, luksus- ajatuksen huomioon ottava ehdotus, jonka pohjalta ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Holiday Club Caribian ympäristövastuun nykytila ja sen kehittämismahdollisuudet 

Liesniemi, Krista (2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia Turussa sijaitsevan kylpylähotelli Holiday Club Caribian ympäristövastuun nykytilaa ja sen kehittämismahdollisuuksia. Opinnäytetyö toteutettiin kvalitatiivisena tutkimuksena, ja se koostui ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Chat-palvelu osana hotellin myyntipalvelun työtehtäviä : Case: Hotelli X 

Seppälä, Johanna (2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, olisiko chat-palvelusta yhdeksi yhteistyöyrityksen myyntipalvelun asiakaspalvelukanavaksi puhelinpalvelun ja sähköpostin rinnalla. Tavoitteena oli myös selvittää, mitä hyötyä ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Customer satisfaction and service development for tour operator La Moet Phuket 

Luukkonen, Sofia (2019)
The purpose of this thesis was to study La Moet Phuket operations to find out customer satisfaction and to find out how service and tour products could be developed. The idea was to find out how satisfied customers are in ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Ravintola Giggling Marlinin asiakastyytyväisyys 

Piispanen, Olli-Pekka (2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitä asiakastyytyväisyys on ja miten asiakkaat kokevat sen onnistuneen ravintola Giggling Marlinissa. Asiakastyytyväisyyttä testattiin asiakastyytyväisyyskyselyllä. Ensin pohdittiin, ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Tarjoilija, olueni on pilalla : Kohti laadukasta olutnautintoa 

Kokko, Henri; Saukkonen, Santeri (2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventää opinnäytetyön tekijöiden ammatillista osaamista oluen ja oluen virhemakujen saralla. Lisäksi kerätyn teorian pohjalta tavoitteena oli pitää ammattimainen virhemakuihin keskittyvä ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Loyalty rewards program and membership holders’ satisfaction 

Chau, Chieu Phuc (2019)
The objective of the thesis is to analyze different aspects of customer loyalty programs and membership systems, and to measure the bonds between the membership benefits and customers’ satisfaction. Therefore, the impact ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

The influences of student club events on students studying in Linnala Campus 

Le, Hong-Minh (2019)
The purpose of the study is to understand how organizing events as a student club’s member influences the hospitality management studies and experience of students in Linnala campus. Its aim is to create a truthful, objective ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Lapsiperheet majoituspalveluiden käyttäjinä 

Olkkonen, Pirjo (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä lapsiperheet odottavat hotelliyöpymiseltään ja miten nämä odotukset ja toiveet voidaan täyttää. Kilpailuetuna nämä toiveet tulisi myös ylittää. Asiaa tutkittiin ...
Tiedostoon pääsyä rajoitettu

Luottamuksen ja tiedonkulun merkitys projektissa, case: Suomen Keittiömestareiden Talvipäivät Imatralla 2011 

Saikko, Mari; Tahvanainen, Jenni (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyössä tutkittiin luottamuksen ja tiedonkulun merkitystä projektin to-teutumiselle. Tutkimus tehtiin projektipäälliköiden näkökulmasta. Tutkimuson-gelmana oli selvittää, kuinka luottamus ja tiedonkulku vaikuttavat ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 26
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus
 

Selaa yhteisöä

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatTutkintonimikkeetAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Silmäile

Opinnäytteen tasoAMK-opinnäytetyöYlempi AMK-opinnäytetyöKoulutusala
Majoitus- ja ravitsemisala
TekijäRiikonen, Marju (2)Aalto, Milka (1)Airikka, Jasmine (1)Alatalo, Riikka (1)Ananeva, Daria (1)Anttonen, Valeria (1)Asikainen, Heidi (1)Auvinen, Pia (1)Bakhareva, Olga (1)Baranovskaia, Mariia (1)... Katso lisääAsiasanat / Avainsanatairbnb (2)customer satisfaction (2)aktiivisuus (1)alkoholi (1)alkoholilain uudistus (1)ammattiliitto (1)anniskelu (1)anniskeluravintola (1)aroma (1)asiakaskokemus (1)... Katso lisääOpinnäytetyön tilaaja/toimeksiantajaAmmattiliitto Pro (1)OikeudetAll rights reserved (223)CC BY-NC-SA 4.0 (1)Creative Commons Attribution 1.0 Finland (2)Creative Commons Attribution 1.0 Suomi (2)Creative Commons Attribution 3.0 Unported (1)Creative Commons Attribution-NoDerivs 1.0 Suomi (1)Creative Commons Attribution-NonCommercial 1.0 Finland (4)Creative Commons Attribution-NonCommercial 1.0 Suomi (1)Creative Commons Attribution-NonCommercial 3.0 Unported (1)Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 1.0 Finland (2)... Katso lisääJulkaisuvuosi2018 (40)2017 (47)2016 (37)2015 (39)2014 (15)2013 (16)2012 (14)2011 (12)2010 (11)2009 (5)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus