Haku
Viitteet 1-10 / 260
Hotellin konseptin kehittäminen : case Lappeenranta Spa
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli hotellin konseptin kehittäminen luksus- käsitteeseen perustuen. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Lappeenranta Spa:lle kilpailukykyinen, luksus- ajatuksen huomioon ottava ehdotus, jonka pohjalta ...
Holiday Club Caribian ympäristövastuun nykytila ja sen kehittämismahdollisuudet
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli tutkia Turussa sijaitsevan kylpylähotelli Holiday Club Caribian ympäristövastuun nykytilaa ja sen kehittämismahdollisuuksia.
Opinnäytetyö toteutettiin kvalitatiivisena tutkimuksena, ja se koostui ...
Chat-palvelu osana hotellin myyntipalvelun työtehtäviä : Case: Hotelli X
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, olisiko chat-palvelusta yhdeksi yhteistyöyrityksen myyntipalvelun asiakaspalvelukanavaksi puhelinpalvelun ja sähköpostin rinnalla. Tavoitteena oli myös selvittää, mitä hyötyä ...
Customer satisfaction and service development for tour operator La Moet Phuket
(2019)
The purpose of this thesis was to study La Moet Phuket operations to find out customer satisfaction and to find out how service and tour products could be developed. The idea was to find out how satisfied customers are in ...
Ravintola Giggling Marlinin asiakastyytyväisyys
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää, mitä asiakastyytyväisyys on ja miten asiakkaat kokevat sen onnistuneen ravintola Giggling Marlinissa. Asiakastyytyväisyyttä testattiin asiakastyytyväisyyskyselyllä. Ensin pohdittiin, ...
Tarjoilija, olueni on pilalla : Kohti laadukasta olutnautintoa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli syventää opinnäytetyön tekijöiden ammatillista osaamista oluen ja oluen virhemakujen saralla. Lisäksi kerätyn teorian pohjalta tavoitteena oli pitää ammattimainen virhemakuihin keskittyvä ...
Loyalty rewards program and membership holders’ satisfaction
(2019)
The objective of the thesis is to analyze different aspects of customer loyalty programs and membership systems, and to measure the bonds between the membership benefits and customers’ satisfaction. Therefore, the impact ...
The influences of student club events on students studying in Linnala Campus
(2019)
The purpose of the study is to understand how organizing events as a student club’s member influences the hospitality management studies and experience of students in Linnala campus. Its aim is to create a truthful, objective ...
Lapsiperheet majoituspalveluiden käyttäjinä
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä lapsiperheet odottavat hotelliyöpymiseltään ja miten nämä odotukset ja toiveet voidaan täyttää. Kilpailuetuna nämä toiveet tulisi myös ylittää.
Asiaa tutkittiin ...
Luottamuksen ja tiedonkulun merkitys projektissa, case: Suomen Keittiömestareiden Talvipäivät Imatralla 2011
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyössä tutkittiin luottamuksen ja tiedonkulun merkitystä projektin to-teutumiselle. Tutkimus tehtiin projektipäälliköiden näkökulmasta. Tutkimuson-gelmana oli selvittää, kuinka luottamus ja tiedonkulku vaikuttavat ...