Haku
Viitteet 1-10 / 263
Sustainability of a zero-waste restaurant : Case: Nolla Restaurant, Helsinki.
(2019)
The research aims at identifying currently applied practices of Nolla – the first zero-waste restaurant in Finland as well as in the Nordic countries - in order to draw conclusion on the degree to which this concept will ...
Asiakastyytyväisyyden kartoittaminen ja toiminnan kehittäminen Ravintola Muikkukukossa
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyössä tutkittiin Ravintola Muikkukukon asiakastyytyväisyyttä ja toiminnan kehittämistä. Tutkimuksella haluttiin selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat Ravintola Muikkukukon palveluun, tuotteisiin, tapahtumiin, ...
Culture shock of Vietnamese students in Germany
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
The purpose of the thesis was to examine various angles of Vietnamese students’ experience with culture shock in Germany and suggest possible methods to manage it.
The thesis’s theory includes different scientific ...
The influences of student club events on students studying in Linnala Campus
(2019)
The purpose of the study is to understand how organizing events as a student club’s member influences the hospitality management studies and experience of students in Linnala campus. Its aim is to create a truthful, objective ...
B&B Majoitus Hepokatin arvot kokoustarjoilun taustalla
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää B&B Majoitus Hepokatin toimeksiannosta kokoustarjottavat yrityksen määrittämien arvojen sekä haastattelutulosten pohjalta. Tutkimustuloksia tullaan hyödyntämään tulevaisuudessa ...
Markkinointiviestinnän toimivuus ja kehittäminen, case: Saunalautta-Imatra Oy
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia yhteistyöyritys Saunalautta-Imatran markkinointiviestinnän toimivuutta ja tuoda ideoita markkinointiviestinnän kehittämiseen tulevaisuutta varten. Yhteistyöyritys oli matkailu- ...
Promotional event for Holvi Restaurant. Case: Big Band Camp 2017
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
The main goal of the project-based thesis is planning and implementing a promotional event. The purpose of the case event was to conduct a marketing campaign for restaurant Holvi in Imatra, Finland. The project included ...
Perehdytysopas Holiday Club Saimaan ravintoloille
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä perehdytysopas Holiday Club Saimaan ravintolatoimelle. Toimeksiantajan toiveena oli saada kattava ja helposti jälkeenpäin päivitettävissä oleva perehdytysopas.
Tämä opinnäytetyö oli ...
Lisämyynti ja suosittelu osana onnistunutta asiakaskokemusta pikaruokaravintolassa
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ottaa selvää, mitä mieltä erään etelä-karjalaisen pikaruokayrityksen asiakkaat ovat lisämyynnistä ja suosittelusta. Saadut tiedot annettiin yrityksen käyttöön, jotta yritys voi kehittää ...
Matkailijan motiivit ja profilointi, case: Pohjois-Korea
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mikä motivoi matkailijoita valitsemaan matkakohteekseen Pohjois-Korean ja profiloimaan näitä matkailijoita. Tutkimuksessa keskityttiin syihin, jotka vaikuttavat siihen, että ...