Haku
Viitteet 1-10 / 96
The Value Creation of Social Enterprise in Tourism Industry
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
The purpose of this study was to find out the value creation of a social enterprise and what is the advantage of the social enterprise if the entrepreneur wants to invest in it. Another purpose is to study and analyse the ...
Luonnonkatastrofien ja niistä uutisoinnin vaikutukset matkailijoiden lähtöpäätöksiin
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön taustalla oli kirjoittajan mielenkiinnoto luonnonkatastrofien matkailullisia vaikutuksia kohtaan. Vuosien mittaan luonnonkatastrofien määrä on kasvanut ja ihmiskunta kohtaa ne yhä vain voimakkaampina. Ihminen ...
Employment for International Students after Graduation from Universities of Applied Sciences in Tourism and Hospitality Degree Programmes in Finland: Expectations and Obstacles
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2014)
The purpose of this thesis is to examine the expectations that international stu-dents graduating (or going to graduate in a short period of time) from Universi-ties of Applied Sciences in Tourism and Hospitality degree ...
Imatran kylpylän vapaa-ajan palveluiden kehittäminen
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Imatran kylpylän asiakkaiden mielipiteitä nykyisistä ja tulevista vapaa-ajan palveluista. Kylpylämatkailu on lähtenyt Etelä-Karjalan alueella kehitykseen uusien kylpylähankkeiden ...
Ekomatkailuyritykset Suomessa
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2012)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia eko- ja luontomatkailuyrityksiä Suomessa. Työn tarkoituksena oli selvittää, millaisia ekomatkailuyrityksiä Suomesta löytyy vai ovatko yritykset enemmänkin luontomatkailuyrityksiä, ...
Nuorten massamatkailijoiden ja vapaaehtoismatkailijoiden vertailua
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyössä tutkittiin nuorten massa- ja vapaaehtoismatkailijoiden eroja ja yhtäläisyyksiä heidän ostopäätösprosessinsa ja matkakäyttäytymisensä suhteen. Tutkimusongelmana oli selvittää syitä ja motiiveja siihen, miksi ...
Suomalaisten lomamatkailijoiden asiakasrakenne ja ostokäyttäytyminen Imatralla heinäkuussa 2010
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää suomalaisten lomamatkailijoiden asiakasrakennetta ja heidän ostokäyttäytymistään Imatralla. Tutkimuksessa selvitettiin matkailijan kulutusta ja heidän omaa arviotaan rahan ...
Increasing international tourism attractiveness of companies in Central Karelia with product development
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2015)
The purpose of the thesis is to increase the attraction of the tourism companies with product development in the area of road 9 in Central Karelia. The thesis will find out the needs and resources of the businesses in ...
Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulusta vuosina 2004-2006 valmistuneiden matkailun restonomien työllistyminen
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämä opinnäytetyö oli kyselytutkimus, jonka perusjoukko oli Etelä-Karjalan ammattikorkeakoulusta vuosina 2004-2006 valmistuneet matkailun restonomit. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, ovatko vastaajat työllistyneet ...
Planning and Implementing of an Event: Case “Maslenitsa” in Saimaa Region
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
The idea of event organization came up during lectures at Saimaa University of Applied Sciences. Saimaa region needs to have more events and festivals. Thus, the purpose of this thesis project was to plan and implement an ...