Haku
Viitteet 1-6 / 6
Pelialan yritysten ansaintalogiikat
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää pelialalla käytössä olevat ansaintamallit ja peliyrityksien kokemukset niiden käytöstä. Opinnäytetyö tehtiin Game Cluster –hankkeelle.
Tutkimusmenetelmäksi valikoitui kvalitatiivinen ...
Audio-albumin luomisprosessi ja sen digitaalinen julkaisu
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöstäni suurin osa on käytetty rauhallista ambient-musiikkia sisältävän audio-CD:n säveltämiseen, nauhoittamiseen, miksaamiseen, masteroimiseen sekä julkaisuun. Työn tein omassa kotistudiossani opiskelujeni ohessa. ...
Ikääntyneiden toimintakykyä tukeva liikuntaneuvontamalli Mallu-auton yhteyteen
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää liikuntaneuvontamalli haja-asutusalueen ikääntyneiden tarpeisiin ja työelämän käyttöön. Aihe on ajankohtainen, koska vanhusväestön suhteellinen osuus kasvaa ja ...
Imatralaisten 9. –luokkalaisten käsityksiä peruskoulun sosiaalityöstä
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia peruskoulun sosiaalityötä ja koulukuraattoripalveluja Imatran kaupungin kolmessa yläkoulussa. Tavoitteena oli tutkia yhdeksäsluokkalaisten oppilaiden näkemyksiä siitä, kuinka ...
Pintakäsittelyalan alueelliset osaamistarpeet
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia Lappeenrannan ja Imatran talousalueen pintakäsittelyalan työelämän osaamistarpeita, sekä alan osaamisalueiden kohtaamista työelämän ja alan opetuksen välillä.
Opinnäytetyö koostui 3 eri ...
Aloittavan yrityksen liiketoimintasuunnitelma – Case: lappeenrantalainen autopesula
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia alustava liiketoimintasuunnitelma, jolla pyrittiin selvittämään, olisiko henkilöautojen käsinpesupalvelua tarjoavalla yrityksellä mahdollisuutta toimia kannattavasti kauppakeskuksen ...