Haku
Viitteet 1-10 / 37
Asiakastyytyväisyyskyselyn suunnittelu ja laatiminen räätälöityjä pakettimatkoja järjestävän yrityksen asiakkaille
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitkä ovat hyvän asiakastyytyväisyyskyselyn ominaisuudet ja sen pohjalta luoda mahdollisimman hyvä ja toimiva asiakastyytyväisyyskysely yrityksen pakettimatkojen asiakkaille. ...
Uuden yritysimagon vahvistaminen asiakaslähtöisesti
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää uuden, aloittavan yritystoiminnan haas-teet paikassa, jossa on toiminut saman alan yritys menneisyydessä. Yrityskuvan muodostumista, edellisen yrityksen maineen vaikutusta ja imagon ...
Perehdytyssuunnitelman laatiminen ravitsemispalveluiden talkoolaisille, case: Lappee-Jukola 2016 suunnistustapahtuma
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia Lappee-Jukolaan 2016 palvelupisteiden vastaaville talkoolaisten perehdytystä avustava suunnitelma. Työn tarkoitukse-na oli valmistaa jokaisen palvelupisteen johtajalle perehdytyssuunnitelma, ...
Vuoksen matkailupalvelujen tuotekuvausten laatiminen
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Vuoksen Suomen puoleisen alueen aktiviteettitarjonta sekä valita tästä joukosta 10 kärkikohdetta. Kärkikohteiksi muodostuivat Vuoksen alueen tämän hetken vetovoimaisimmat ja matkailun ...
Odotetaanko televisiosarja Sorjosen lisäävän Lappeenrannan alueen vetovoimaa?
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin televisiosarja Sorjosen tuomaan näkyvyyteen kohdistuvia odotuksia. Tarkoituksena oli selvittää, kuinka suuressa arvossa sarjan tuomaa näkyvyyttä pidetään, odotetaanko sen lisäävän alueen ...
Finnish Restaurants Purchasing from Small Local Breweries
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
The purpose of the research was to find out what prevents or makes it difficult for Finnish restaurants to add small brewery products into their selection. The thesis aim was also to find ways to improve the co-operation ...
Aitioiden ravintolapalveluiden asiakastyytyväisyys ja kehittämismahdollisuudet Lappeenrannan Kisapuiston jäähallissa
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ravintolapalveluiden asiakastyytyväisyyden taso ja kehitysmahdollisuudet Lappeenrannan Kisapuiston jäähallin aitioissa. Tutkimusta tehtiin kolmen tutkimuskysymyksen kautta: ...
Developing an Existing Event. Case: French-Italian Food Market as a Periodic Mobile Market in Imatra, Finland
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
The main objectives of the thesis were to find out the obstacles preventing successful event running in Imatra, Finland and offering solutions of further French-Italian periodic mobile food market development. This thesis ...
Marketing through social media. Case – Imatra Base Camp
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
This was a project-based thesis about marketing through social media. The purpose of the thesis was to attract more travelers to Imatra and Rauha region by continuing already implemented marketing campaign for Imatra city ...
Peer-to-peer as a travel accommodation option and the customer value
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)
The purpose of the study was to investigate the concept of peer-to-peer accommodation as a travel lodging option from the customers’ point of view and the reasons for choosing that. Airbnb and Couchsurfing were used as ...