Haku
Viitteet 1-10 / 235
The potential of tourism in Pakistan : Barriers and opportunities to growth
(2022)
The thesis focused on analysis the tourism potential in Pakistan for foreign tourists. Three objectives have been set for analysing the tourism market of Pakistan. Firstly, to understand the awareness among foreigners about ...
Varjakka, esteetön elämyspalvelukeskus 2020
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2014)
Tämä työ on tehty Oulun kaupungin Varjakka 2020 hankkeelle. Opinnäytetyön tarkoituksena on Oulunsalon Varjakan esteettömyyden nykytilan tarkastelu ja kehittäminen luontopolulla, uimarannalla ja venesatamassa.
Teoriaosuudessa ...
Lumijoen kalastushistoria talteen ja aihioita matkailun alueelliseen kehittämiseen
(Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2016)
Opinnäytetyö käsittelee Lumijokea ja sen perinteistä kalastuskulttuuria matkailun opas- ja ohjelmapalvelujen näkökulmasta. Tutkimus on aineistolähtöinen laadullinen tutkimus, jossa tutkimuskohdetta lähestytään eri näkökulmista. ...
KOKKOLA KOKOUSKAUPUNKINA MAAILMANKARTALLE : Yhteistyö Finland Convention Bureau ry:n kanssa
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kokkolan Matkailu Oy, joka on yksi Suomen virallisista matkailuneuvontapisteistä. Yritys toimii matkailu-,kongressipalvelujen ja tapahtumapalvelujen kehittäjänä, tuottajana, markkinoijana, ...
DISCOVER FANTASEA : Using Social Media and Websites as a Marketing Tool
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2014)
The purpose of this thesis was to create guides for how to improve Fantasea Park’s use of Facebook and their webpage, and create employee guidelines for social media use. The guides were necessary because they will help ...
Ylivieskatalo Akustiikan toiminnan analysointi ja kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn pohjalta
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Ylivieskatalo Akustiikka, joka on Ylivieskassa sijaitseva kulttuurikeskus. Tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Ylivieskatalo Akustiikan toiminnan eri osa-alueisiin ja ...
DEVELOPING ADVENTURE TOURISM IN BANGLADESH : Case study: Cox´s Bazar and Saint Martin Island
(Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2015)
Cox´s Bazar and the Saint Martin Island are located in the southern parts of Bangladesh, known as the most beautiful places in the country. For many years, it has been a general holiday destination for tourists from all ...
THE ROLE OF MARKETING IN HOTEL INDUSTRY : Six successful hotel units in Abuja and Jakobstad
(Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2015)
The hotel business is arguably the most lucrative business within the hospitality industry. This is proven by the astronomical growth rate of the industry. However, in the recent years, the industry has witnessed a high ...
Marketing Religious Tourism Destination : Case study: The birth place of Gautama Buddha, Lumbini, Nepal
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2016)
Lumbini is the birth place of Gautama Buddha who is the founder of Buddhism. Buddhism is the fourth largest religion in the world. There are about 350 million Buddhist people in the world and Lumbini is one of the important ...
Matkalla Grönlannissa : Käsityksiä ja kokemuksia Grönlannista matkakohteena
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)
Tämä opinnäytetyö antaa perustietoa Grönlannista matkakohteena. Teoriapohja työhön syntyi omakohtaisesta kokemuksesta, paikan päällä havainnoinnista ja alan kirjallisuudesta. Tavoitteena oli saada samojen kansien väliin ...