Haku
Viitteet 1-10 / 21
Mikroyrityksen markkinointiviestinnän kehittäminen: Näkökulmana asiakasuskollisuus ja sitouttaminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajaorganisaatiolle markkinointiviestintäsuunnitelma yrityksen viestintätoimenpiteiden suunnitelmallisuuden kehittämiseksi. Työn toimeksiantajana toimi taloushallinnon ja ...
Aloittavan hyvinvointiyrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli digitaalista markkinointia koskevan suunnitelman laatiminen aloittavalle hyvinvointiyritykselle. Työn tilaajana toimi yksityisyrittäjä Krista Koivusipilä. Hänen hyvinvointipalveluja tuottava ...
Markkinointiviestinnän keinojen kartoitus ja kehittäminen: Case: KS Geoenergi Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajayritys KS Geoenergi Oy:n markkinointiviestinnän keinoja sekä kehittää niitä kartoituksen tuloksen perusteella. Tavoitteena oli myös selvittää jo olemassa olevia ja ...
Tavaratalomyymälän markkinoinnin kehittäminen: Markkinoinnin kehittämisehdotukset nuorten asiakkaiden lisäämiseksi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota kehittämisehdotuksia tavaratalomyymälän markkinoinnin parantamiseksi. Opinnäytetyö laadittiin toimeksiantona. Kehittämisehdotusten tarkoitus on antaa yritykselle keinoja, joilla ...
Markkinointiviestinnän suunnitelma : Digitaalinen markkinointiviestintä ja tapahtumamarkkinointi Lifestyleshop N-Stylessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajan markkinointiviestintää ja luoda selkeä markkinointiviestinnän suunnitelma Kokkolassa sijaitsevalle yritykselle, Lifestyleshop N-Stylelle. Työn tavoitteena oli ...
Markkinointiviestintä Centria-ammattikorkeakoulussa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mistä Centria-ammattikorkeakoulun ensimmäisen vuoden opiskelijat ovat saaneet tietoa Centria-ammattikorkeakoulusta ja mikä markkinointiviestinnän kanava tavoittaa heidät parhaiten. ...
Sievin kunnan vapaa-aikatoimen markkinointisuunnitelma
(2019)
Sievin kunnan vapaa-aikatoimi oli tämän työn toimeksiantajana. Sievin kunnan vapaa-aikatoimeen kuuluvat kirjasto-, kulttuuri-, liikunta-, nuoriso- ja työllisyyspalvelut. Vapaa-aikatoimi tuottaa palveluita lähipalveluina ...
Sosiaalinen media verkkomarkkinoinnissa : Tutkimus Euroopan unionin uuden tekijänoikeuslain vaikutuksista Centria-ammattikorkeakoulun verkkomarkkinointiin
(2019)
Opinnäytetyöni käsitteli sosiaalisen median käyttöä verkkomarkkinoinnissa ja Euroopan unionin uutta tekijänoikeuslakia digitaalisilla sisämarkkinoilla. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutustua verkkomarkkinointiin sosiaalisen ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelman laatiminen Nivalan Osuuspankille
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Nivalan Osuuspankki. Nivalan Osuuspankki toimii Nivalassa Pohjois-Pohjanmaalla ja se on täyden palvelun konttori. Nivalan Osuuspankki fuusioituu lokakuussa 2021 Perhon, sekä Himangan ...
Tapahtumien markkinoinnin tavoitettavuus : case Ylivieskan Akustiikka
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kulttuurikeskus Akustiikan markkinoinnin saatavuutta, ja miten riittävää se on ylivieskalaisten ja ulkopaikkakuntalaisten mielestä. Empiirinen tutkimus toteutettiin käytännössä ...