Haku
Viitteet 1-6 / 6
Ikääntyvien palveluiden ja vammaispalveluiden työntekijöiden näkemyksiä positiivisesta johtamisesta työhyvinvoinnin yhteydessä.
(2024)
TIIVISTELMÄ
Elina Lehtonen & Karita Vepsäläinen
Ikääntyvien palveluiden ja vammaispalveluiden työntekijöiden näkemyksiä positiivisesta johtamisesta työhyvinvoinnin yhteydessä
99 sivua, 2 liitettä
Kevät 2024
Diakon ...
RAI-arviointitoiminnan laadun johtaminen: toimintamalli lähijohtamisen tueksi
(2023)
TIIVISTELMÄ
Katri Kakko
RAI-arviointitoiminnan laadun johtaminen. Toimintamalli lähijohtamisen tueksi.
Sivut (85) ja liitteet (7)
Kevät 2023
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Sosiaali- ja terveysalan ylempi ammattikork ...
Ikääntyneiden kuntouttavan päivätoiminnan merkitys kotona asumisen tukena
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kotihoidon työntekijöiden näkemyksiä ikäihmisten kuntouttavan päivätoiminnan merkityksestä asiakkaan toimintakyvyn ja kotona asumisen tukena, sekä kuntouttavan päivätoiminnan ja ...
Seniori-Vamos toimintamallin kehittäminen Vuosaaren alueella
(2020)
TIIVISTELMÄ
Pirjo Lindholm
Seniori-Vamos -toimintamallin kehittäminen Vuosaaren alueella
68, 3 liitettä
Syksy 2020
Diakonia-ammattikorkeakoulu
Sosiaali- ja terveysalan YAMK
Sosionomi (YAMK)
Johtamisen ja ...
Vuorovaikutus ikääntyneiden etähoidossa: Asiakasnäkökulma onnistuneeseen hoitokokemukseen.
(2020)
Onnistunut vuorovaikutus on tärkeä osa etähoitopalvelun asiakastyytyväisyyttä, hoidon laatua ja potilasturvallisuutta. Tämä tutkimus käsittelee ikääntyneille suunnatun etähoitopalvelun vuorovaikutusta. Vuorovaikutus on ...
Kotihoidon palvelusetelin asiakaslähtöisyyden ja käyttöönoton vahvistaminen
(2019)
Kehittämishankkeen ja opinnäytetytön tarkoituksena oli tuottaa asiantuntijoiden ryhmähaastelujen avulla tietoa Helsingin kaupungin kotihoidon palveluseteliprosessin toimivuudesta ja asiakaslähtöisyyden toteutumisesta sekä ...