Haku
Viitteet 1-10 / 111
Ystävyyden Majatalon rahankeräyksen markkinointisuunnitelma
(2019)
Ystävyyden Majatalo sijaitsee Kruusilassa, Varsinais-Suomessa. Sen ensisijainen tarkoitus on tarjota toipumispaikkoja normaaleista elämänhaasteista tietään eteenpäin etsiville ihmisille. Toimintaa rahoitetaan kurssi- ja ...
Suomen Partiolaisten markkinointi- ja viestintäpalveluiden kehittäminen lippukunnille
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Suomen Partiolaisten lippukunnille tarjoamien markkinointi- ja viestintäpalveluiden nykytilaa sekä niiden kehittämistä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Suomen Partiolaiset. Työn teoria ...
Stockmann Tampereen sosiaalisen median sekä digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen Stockmannin pääkohderyhmälle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia ja kehittää Stockmann Tampereen sosiaalista mediaa konsernin pääkohderyhmälle eli 35–54-vuotiaille. Työn toimeksiantajana toimi Stockmann Tampere. Opinnäytetyössä kehitettiin ...
Kanta-Hämeen saunaselvitys: Julkiset saunat
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön lähtökohtana oli hyvinvointimatkailun nousu Suomeen kohdistuvan matkailun kärkituotteeksi. Hyvinvointimatkailun teemoiksi Suomessa on tuotu luonto, hiljaisuus, vesi ja ennen kaikkea aito ...
Tarinat digitaalisen markkinoinnin keinona
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten ja miksi tarinoita kannattaa tuoda osaksi yritysten digitaalista markkinointiviestintää. Työn tulosten perusteella laadittiin digitaalisen markkinoinnin tarinallistamisesta ...
Billnäsin Ruukkiturismin kehittämissuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kehittämissuunnitelma työn toimeksiantajalle, Billnäsin Ruukkiturismille. Yritys tuottaa elämys- ja seikkailupalveluja, kokouspalveluja sekä ryhmämatkoja Länsi-Uudellamaalla. ...
Levy-yhtiön markkinoinnin kehittäminen: Case Colla Oy Ab
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin levy-yhtiö Colla Oy Ab:lle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja tuottaa toimeksiantajalle konkreettisia toimenpide-ehdotuksia markkinoinnin kehittämiseksi. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
FWB-kantakirjan markkinatutkimus
(2019)
Tämän työn tarkoituksena on selvittää markkinatutkimuksen avulla, kuinka suomalaista lämminveristä ratsuhevosta, eli FWB:tä, voitaisiin markkinoida paremmin Suomessa ja ulkomailla, sekä kuinka rodun brändiä voitaisiin ...
Urheilumarkkinoinnin kehittäminen: Case Soho SS
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan sitä, mikä on saanut toimeksiantajan, eli Soho Sporting Society ry:n, jalkapallojaoston edustusjoukkueen nykyiset pelaajat liittymään joukkueeseen. Lisäksi työn tavoitteena on selvittää, ...
Palvelupakettien tarpeen selvittäminen yksityismetsätaloudessa
(2019)
Metsänomistajarakenne muuttuu ja metsäpalveluiden kilpailu kiristyy. Metsiä halutaan tulevaisuudessa hoitaa ja puuta tarvitaan teollisuuden käyttöön. Pysyäkseen metsäalan kilpailussa mukana toimijan täytyy selvittää ...