Haku
Viitteet 1-10 / 766
Vieraskielisen yleisön tavoittaminen - Case RyhmisDigi: Ryhmäteatterin arkiston digitalisoiminen ja saavutettavuuden lisääminen
(2021)
Vuoden 2018 tilastojen mukaan Helsingin seudulla asui yli 200 000 vieraskielistä ja määrän ennustetaan kasvavan nopeasti. Koska vieraskielinen väestö on suuri ja nopeasti kasvava osa pääkaupunkiseudun väestöä, on ...
Saavutettavuussuunnitelma residenssitoiminnan näkökulmasta case Kanttila
(2019)
Tämä opinnäytetyö on digitaalinen käsikirja, joka on laadittu soveltamiskelpoiseksi saavutettavuusnäkökulmia pohtiviin organisaatioihin sekä heidän sisäisiin pienproduktioihinsa. Saavutettavuudella tarkoitetaan tilannetta, ...
Placemaking -kokeilut ja julkisen tilan käyttö : Case Kesäterassi -konseptin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tilaaja eli Torikorttelit (Helsingin Leijona Oy) tulee vuoden 2022 alussa yhdistymään Helsingin Tukkutorin kanssa ja uuden yhtiön tavoitteena on kehittää muun muassa urbaaneja, yhteisöllisiä kohtaamispaikkoja, ...
Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin viestintästrategian päivittäminen kaudelle 2019-2021
(2019)
Opinnäytetyöni tavoitteena on laatia päivitetty viestintästrategia Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin (Finno) käyttöön vuosille 2019-2021. Finnon tehtävä on edistää suomalaisen taiteen ja kulttuurin tunnettuutta ...
Seitsemän vuotta tapahtumia ilman suunnitelmaa: Luovan keskuksen tapahtumatuotantomallia kehittämässä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten tilaajaorganisaation tapahtumatuotannon prosessia voidaan selkeyttää tapahtumatuotantomallin avulla. Työn tilaaja on Tehdas 108:n toiminnasta vastaava Tehdassaaren osuuskunta.
...
Kaupunkitaidetapahtuman kehittäminen – Yleisön kokemuksia Olohuone 306.4 km² -tapahtumasta
(2019)
Tässä opinnäytetyössä selvitän Olohuone 306.4 km² -kaupunkitaidetapahtuman
vaikuttavuutta. Selvitän kulttuuri- ja taidetapahtuman vaikuttavuuteen liittyvät
tekijät, ja teen niiden pohjalta ehdotukset Olohuone 306.4 km² ...
Yleisötutkimus mediatalon toiminnan tueksi
(2019)
Opinnäytetyö päivittää Basso Median kohdeyleisön sekä tuottaa toimintatapasuunnitelman yleisötutkimuksen jatkuvaan, vuosittain toistuvaan toteutukseen. Työn tarve kumpuaa tilaajalta alati muuttuvan median ja yleisön tarpeiden ...
Linnateatterin markkinointi ja sen kehittäminen
(2020)
Opinnäyteyön tilaaja on turkulainen ammattiteatteri Linnateatteri, joka on menestyksekkäimpinä vuosinaan Suomen kolmanneksi suurimmaksi teatteriksi. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten Linnateatteri on onnistunut ...
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Tapahtumajärjestäjän opas vuosittain vaihtuvalle tuottajalle : CASE Finn Filmnapok
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota tulvaisuuden Finn Filmnapok -elokuvafestivaalin tuottajille opas, joka toimii perehtymisen ja työskentelyn tukena ja samalla kehittää tapahtuman tuotantoprosessia entistä sujuvammaksi. ...