KoulutusalaOpinnäytetyöt (Avoin kokoelma)Logistiikka
Viitteet 41-60 / 1005
-
Analyzing sorting and packaging for automation and process improvement
(2019)Research-based study for checking the possibility of automating the sorting and packag-ing process by providing reasonable solutions was assigned by JR-Tools Oy and approved by the head of the department Tommi Fransila. ... -
Analyzing the Influence of Perceived Attributes towards Consumer Adoption of Crowdsourced Delivery in Vietnam.
(2019)Last-mile delivery played a crucial role in e-commerce success. On-demand and personalized delivery services were required, including flexibility, visibility, and faster delivery. However, Vietnam’s last-mile was encountering ... -
Applying Artificial Intelligence to enhance purchasing performance
(2021)Purchasing plays a critical and decisive role, providing strategic directions for firm’s success in finance, commerce, production and operation. In this fast pacing developing world, speed, productivity, real time and best ... -
Arkittamon lähtölogistiikan nykytilan kartoittaminen: Case Metsä Board Äänekoski
(2021)Lähtölogistiikan nykytilan kartoittaminen oli tullut ajankohtaiseksi Metsä Boardin Äänekosken arkittamon tuotantoon tehtyjen investointien myötä. Lähtölogistiikka sisältää yrityksen valmistuotteiden varastoinnin, keräilyn ... -
Arvot ja esimiestyö ulkoistetussa logistiikkaympäristössä : Case Yritys
(2019)Tutkimuksen tilaaja on logistiikan ulkoistusratkaisuja tarjoava suomalainen yritys. Tutkimuksen avulla haluttiin kehittää johtamisen toimintakulttuuria yhtenäisempään suuntaan kehittämällä arvojohtamista ja esimiestyötä. ... -
Arvovirran kartoitus logistiikkakeskuksessa
(2024)Opinnäytetyö tutkii materiaalivirtoja toimeksiantajayrityksen logistiikkakeskuksella. Tarkoituksena oli paikantaa, mitkä materiaalivirrat kuluttavat eniten yrityksen resursseja. Lisäksi haluttiin selvittää mitkä tuoteryhmät ... -
Asetuksen EU 2017/352 vaikutus alusten kiinnitys- ja irrotuspalveluihin eri satamissa
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää maaliskuussa 2019 voimaan tulleen satamapalveluasetuksen vaikutuksia Euroopan laajuiseen liikenneverkkoon kuuluvissa Suomen merisatamissa. Tutkimuksessa perehdyttiin tarkemmin alusten ... -
Asiakasarvo ja asiakaskokemus tilaus-toimitusketjussa
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia asiakaskokemuksen merkitystä ja asiakasarvon kehittämisen mahdollisuutta metsäkonevalmistajan tilaus -toimitusprosessissa. Asiakasarvon kehittämisessä painotettiin digitalisaation osuutta ... -
Asiakaskokemuksen kehittäminen digitalisaation tuomien mahdollisuuksien avulla
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Työn toimeksiantaja oli etelä-savolainen palvelualan yritys. Työn tavoitteena oli kartoittaa, mitkä ovat nykyisen asiakkuuksien johtamisen ja palveluprosessin kehittämistarpeet sekä miten asiakaskokemusta voidaan parantaa ... -
Asiakasnäkökulma pikakuljetuksissa: kilpailijakatsaus ja kyselytutkimus pikakuljetuksista
(2021)Opinnäytetyö tehtiin HRX Finland Oy:n toimeksiannosta. Tavoitteena oli selvittää pikakuljetusasiakkaiden valintakriteerejä palveluntarjoajia vertailtaessa. Haluttiin myös selvittää, mitä asiakkaat toivovat pikakuljetuksilta ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen laitehuoltoyrityksessä
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017) -
Asiakasräätälöityjen sähkökeskusten kokoonpano-osaston kehittäminen
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)Yrityskaupan myötä Casemet Oy:n asiakasräätälöityjen sähkökeskusten kokoonpano-osaston toiminnan tehostaminen oli välttämätöntä, jotta yrityksen, muille kasvaville toiminnoille saataisiin tilaa. Tarkoituksena oli lyhentää ... -
Asiakastyytyväisyys logistiikkaprosessin onnistumisen mittarina
(2021)Asiakastyytyväisyystutkimuksia on tehty useissa logistiikka-alan yrityksissä, yhdistyksissä ja viranomaisorganisaatioissa säännöllisesti. Tutkimuksia on tyypillistä teettää markkinatutkimuslaitoksissa, mutta riippuen ... -
Asiakasyhteistyön kehittäminen tilaus-toimitusprosesseissa
(2022)Opinnäytetyössä tarkasteltiin Suomen Myymäläkaluste Oy:n ja heidän asiakkaidensa välistä tilaus-toimitusprosessia. Tarkastelulle nähtiin tarvetta, sillä yritys ei ollut aikaisemmin suorittanut tämän kaltaista tutkimusta ... -
Asiakkaalle palvelua osaavalla projektinhallinnalla : Wavin-Labko Oy:n projektinhallinnan kehittämisen käsikirja
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyö tehtiin Wavin-Labko Oy:lle. Yritys suunnittelee, valmistaa ja myy ympäristötekniikan muovituotteita. Wavin-Labko on osa kansainvälistä Wavin-konsernia. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten projektien ... -
Asiakkaan todellinen tarve ohjaamassa toimintaa : Arkipyhien kiinniajot
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena on löytää Lindström Oy:lle tarkempaa tietoa sen omien asiakkaiden käyttäytymisestä juhlapyhien ja niitä ympäröivien päivien aikana. Koska Lindströmin palvelu tapahtuu säännöllisesti, yleensä viikon, ... -
Asiakkuuksien hallinnan kehittäminen
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen toimeksiantajayrityksen asiakkuuksien hallinnan nykytila on ja kuinka asiakkuuksien hallinta voitaisiin toteuttaa huomioiden asiakkaiden ja liiketoiminnan tarpeet. Lisäksi ... -
Asiakkuusvastaavatoimen strategiset ja organisatoriset uudistukset
(Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)Tiivistelmä Opinnäytetyön tilaajana on Savon koulutuskuntayhtymä Kuopiosta. Tutkimustyön tavoitteena on selvittää asiakkuusvastaavatoimen nykytila, laatia asiakkuusvastaavastrategia ja kehittää uusi organisaatiomalli ... -
Assessment of Packaging Barriers to Maximum Efficiency of Food Supply Chain Management in Tanzania
(2021)Abstract The study has been focusing on packaging barriers to maximum efficiency of food packaging in Tanzania. Food packaging aimed to protect, secure, sell, and keep products from the initial point to the point of ... -
Assessment of Packaging Barriers to Maximum Efficiency of Food Supply Chain Management in Tanzania
(2021)The study has been focusing on packaging barriers to maximum efficiency of food packaging in Tanzania. Food packaging aimed to protect, secure, sell, and keep products from the initial point to the point of consumption and ...