Haku
Viitteet 1-10 / 2612
Kestävän kehityksen merkitys markkinoinnin kilpailuetuna kosmetiikkaverkkokaupassa: Case: Nordicfeel.fi
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sitä, onko kestävällä kehityksellä mahdollista rakentaa markkinoinnin kilpailuetua kosmetiikan verkkokaupassa. Tarve tutkimukselle tuli toimeksiantajayritykseltä Nordicfeel.fi-verkkokaupalta. ...
Työnantajamielikuvan vaikutus työntekijäsaatavuuteen : Case Henkilöstöpalveluyritys X
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää hotelli-, ravintola-, pitopalvelutoimialan (HoReCa)
työntekijöiden työnantajamielikuvan tilanne henkilöstöpalveluyrityksessä X. Tutkimuksen
avulla pyrittiin selvittämään, kuinka ...
Projektista prosessiksi: siirtohinnoitteludokumentaation tehokas hallinta
(2020)
Siirtohinnoittelusäännökset ovat Suomessa vielä melko tuore asia, vaikka niin viranomaiset kuin yrityksetkin ovat viime vuosikymmenen aikana kehittyneet sen hallinnassa paljon muun muassa oikeuskäytänteiden suhteen. ...
Kohdennettu valmentaminen asiakaspalvelussa
(2017)
Valmentaminen, johtaminen, tiimiytyminen, tiimin muodostaminen, ryhmäjohtaminen
Bullying among youth in Russia: A study on the influence of social media
(2020)
The thesis focuses on the topic of cyberbullying among youth in the Russian
Federation. Cyberbullying has become a major concern of both youth and adults
worldwide. As a comparatively new phenomenon in Russia, cyberbullying ...
Jalkapalloseuran brändi-imago kannattajien kokemana
(2021)
Tutkimuksen toimeksiantajana toimi FC TPS Turku Oy TPS on turkulainen jalkapalloseura, joka on perustettu vuonna 1922. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millainen on TPS:n brändi-imago ja mistä asioista se koostuu ...
Tuottavatko vastuullisemmat ESG-osakerahastot paremmin?
(2021)
Vastuullinen sijoittaminen on tällä hetkellä todella suosittu aihe sijoittajien keskuudessa. Nähtävillä on myös varallisuuden kiihtyvä ohjautuminen vastuullisiin sijoituskohteisiin. Sijoittajat haluavat sijoittaa vastuullisia ...
An analysis of the association between board composition and firm valuation in Finland
(2019)
The purpose of this study was to analyze the association between firms’ valuation and
board composition. However, existing research explored the phenomenon of different
boards’ structure and its impact on company performance ...
Digital Brand Management: Impact of Social Media Marketing on Brand Image.
(2020)
Nowadays, there are several channels or media for communication. Among them social media platform is quite popular throughout the world. It’s a great privilege for companies and business to think about the utilization and ...
Tunneäly johtajan työssä : Näkemyksiä teatteriohjaajan esitysprosessin johtamisesta
(2020)
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää kuinka teatterin harrastajat näkevät esitysprosessin johtamisen vaikuttavan onnistumisen kokemuksensa syntymiseen. Tutkimuksen tutkimuskysymys oli ”Miten esitysprosessi tulisi ...