Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 72
Työpajanuorten kokemuksia häpeäleimasta
(2021)
Nuorten kokemat tunteet ja ajatukset omasta valmentautumisestaan työpajalla ovat ensisijaisen tärkeitä työpajatoiminnan kannalta. Tässä opinnäytetyössä tutkitaan työpaja-asiakkuuden leimaavuutta nuorten kokemana. Tavoitteena ...
"Ei oteta tosissaan, mutta tehdään asenteella”: Yhteisöllisyyden lisääminen tutortoiminnan avulla Etelä-Kymenlaakson ammattiopistossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää yhteisöllisyyttä tutortoiminnan avulla Kymenlaakson ammattiopistossa. Työ sai alkunsa siitä, että tutortoiminta oppilaitoksessa oli ollut hiipumaan päin jo pidemmän aikaa. ...
YHESSÄ! - Yhteisöllistä koulunuorisotyötä kehittämässä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yhteisöllisen oppilaitosnuorisotyön malleja Savonlinnassa ja Pieksämäellä. Opinnäytetyössä luotiin ja pilotoitiin vertaisryhmätoiminnan malleja, joilla pyrittiin lisäämään ...
Nuorten kokemuksia verkkopeleistä
(2020)
Tässä tutkimuksessa tutkittiin nuorten kokemuksia verkkopeleistä. Tutkimuksessa selvitettiin nuorten kokemuksia pelaamisen sosiaalisuudesta, pelaamisen positiivista ja negatiivisista kokemuksista sekä saadusta tuesta ja ...
Osallisuuden kokemukset seuratoimintaan osallistumisen taustalla : Katsaus itäsuomalaisen urheiluseuran aktiivinuorten kokemuksiin
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu laadullisena tutkimuksena. Opinnäytetyön tilaajana on nuorisoalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Juvenia. Työn tavoitteena oli tutkia valikoituneen itäsuomalaisen urheiluseuran aktiivinuorten ...
ELOKUVAKASVATUS SOSIAALISEN KIRJASTON VÄLINEENÄ: Mikkelin seutukirjaston henkilökunnan näkemykset elokuvakasvatuksesta
(2020)
Elokuvakasvatuksen voi jakaa kolmeen suuntaukseen. Elokuvakasvatuksen esteettinen suuntaus pitää elokuvaa oppimisen ja opetuksen kohteena. Sen tavoitteena on elokuvamaun kehittäminen. Mediakasvatuksellisen elokuvakasvatuksen ...
Yksinäisyyden tarinoita: Lahtelaisten nuorten aikuisten kokemuksia yksinäisyydestä
(2021)
Yksinäisyys on ilmiönä tuttu ja maailmanlaajuinen. Ihmisten kokemassa yksinäisyydessä on monia samanlaisia piirteitä, mutta silti jokaisen kokemus on henkilökohtainen ja erilainen. Yksinäisyys on negatiivinen psyykkinen ...
Yhteisöllinen työyhteisö työpajatoiminnassa: työvalmentajien kokemukset
(2021)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin työyhteisön yhteisöllisyyttä työpajatoiminnassa.
Opinnäytetyön tilaajana on Kymenlaaksossa ja Itä-Uudellamaalla toimiva voittoa tavoittelematon työllistämistoimija Sotek-säätiö sr. Opinnäytetyössä ...
Ajatuksia seuratoiminnasta: Vapaaehtoistyö ja yhteisöllisyys urheiluseurassa
(2020)
Liikunta on yksi yleisemmistä harrastusmuodoista ja monet suomalaiset kuuluvat johonkin urheilu- tai liikuntaseuraan. Seuratoiminta vaatii paljon työtä toimiakseen. Työ tehdään pääosin vapaaehtoistyönä, ja siihen osallistuu ...
Suomalaisten ohjaajien työhyvinvoinnin kehittäminen Erlebnistage Harzissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee saksalaista, elämyspedagogisia leirikoulupalveluita tarjoavaa Erlebnistage Harzia sekä siellä työharjoitteluaan suorittavia yhteisöpedagogiopiskelijoita.
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ...