Haku
Viitteet 1-10 / 27
Ideasta brändi-identiteetiksi: graafisen suunnittelijan näkökulma visuaalisen brändin työprosessissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee graafisen suunnittelijan näkökulmaa brändäyksessä.
Keskeisin teema graafisen suunnittelijan työskentelyssä on kaikkien visuaalisten
elementtien löytäminen sekä niiden kokoaminen visuaalisesti ...
Graafinen ohjeisto ja toteutus sosiaalisen median kanaviin Red Carpet -festivaalille
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa graafinen ohjeisto Hyvinkäällä järjestettävälle Red Carpet -festivaalille. Ohjeiston tarkoituksena on toimia työkaluna organisaation sisäisessä ja ulkoisessa ...
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
Artistibrändit vaikuttajamarkkinoinnissa
(2019)
The focus of this thesis is to study what roles artist brands have in influencer marketing and how they are used by different known Finnish brands. Study goes through the whole process from idea to post-processing the ...
Yrityksen arvojen ja brändin esiin tuominen videon keinoin
(2020)
Videoiden kulutus on lisääntynyt lähivuosien aikana huomattavasti ja niillä tavoitetaan
usein enemmän ihmisiä kuin muun tyylisillä julkaisuilla sosiaalisessa mediassa. Lyhyidenkin
videoiden sisältämä informaation määrä ...
Jälleenmyyjien tukeminen Yritys X:n jakelukanavassa: Brändi yhteistyön perustana
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Yritys X:lle. Yrityksen toteuttama brändiuudistus oli jalkautettu yrityksen sisäisesti ja sen myötä haluttiin kartoittaa brändin nykytilaa ja tulevaisuuden näkymiä yrityksen ...
Brändin sisäinen rakentaminen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykselle Kioski 100
brändistrategiaa. Kioski 100 on perinteinen rantakioski ja brändin luominen oli
ajankohtaista, koska kioski on toiminut vasta yhden kesän ...
Tunnettuus- ja imagotutkimus OVV Asuntopalvelut Joensuulle
(2020)
Tutkimuksen tavoite oli selvittää toimeksiantajan myyntipalvelun tunnettuutta ja yrityksen nykyistä imagoa sekä kartoittaa toimeksiantajan tarjoaman myyntipalvelun käyttöhalukkuutta asuntosijoittajien keskuudessa. ...
Vastuullisuus keinona yrityksen brändin kasvuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin sitä, miten vastuullisuus vaikuttaa yrityksen kannattavuuteen ja brändiin. Keskeisiä käsitteitä työssä olivat yritysvastuu, vastuullisuusviestintä, markkinointiviestintä ja brändi. Tavoitteena ...
Kuvakonseptin suunnittelu Pitokärjen sosiaalisille medioille
(2023)
Opinnäytetyö käsittelee kuvakonseptin laatimista Karabi Oy:n omistaman Pitokärjen (juhla-, kokous-, ja seminaaritila) sosiaalisille medioille. Kuvakonseptia laatiessa tutkittiin yrityksen sosiaalisen median käyttöä ja ...