Haku
Viitteet 1-10 / 37
Rakennustyömaan laadunvarmistus perustajaurakoitsijan näkökulmasta
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ohjeet A Vänttilä Oy:lle laadunvarmistusta varten perustajaurakointina toteutettaville talonrakennustyömaille. Tavoitteisiin kuuluivat yleinen ohje laadunvarmistuksen käytännöistä, ...
Hoidon laatu Keminmaan terveyskeskuksen vuodeosastolla: kyselytutkimus hoidon laadusta potilaiden ja omaisten kokemana
(2021)
Hoidon laadun arvioinnin perimmäisenä tarkoituksena hoitotyössä on ihmisen hyvinvointi ja potilaiden hyvinvoinnin optimointi. Palvelun laatu on useiden omi-naisuuksien ja piirteiden kokonaisuus, jotka yhdessä vaikuttavat ...
Laatujohtaminen Suomen Opasliitossa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Suomen Opasliitto ry:n johtamisen laadullisia
menetelmiä ja toimintatapoja sekä niiden soveltamista järjestötoiminnan johtamiskulttuurin kehittämisessä.
Aiheen valinta perustui omiin ...
Huonolaatuisen kiviaineksen rakeisuuden muutokset tiivistystyön aikana
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin huonolaatuisen kiviaineksen rakeisuuden muutoksia tiivistystyön aikana. Työ suoritettiin työmaaolosuhteissa Ivalossa Nellimintien rakennustyömaalla Graniittirakennus Kallio Oy:n toimiessa ...
Palveluiden järjestämisvastuun siirtäminen ICT-tuotannon näkökulmasta - Case Lapin sairaanhoitopiirin kuntayhtymä ja LapIT Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee palveluiden järjestämisvastuun siirtämistä osana sote-, tai ICT-palveluiden ulkoistamista toiselle toimijalle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitä organisaation tietohallinnon ja ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn laatiminen kotihoitoon
(2020)
Asiakastyytyväisyys tarkoittaa sitä, että asiakkaan tarpeet, sekä odotukset kohtaavat saadun palvelun laadun. On tärkeää kerätä tietoa asiakastyytyväisyydestä, jotta palveluita pystytään kehittämään asiakkaille mahdollisimman ...
Puhelimitse tapahtuva hoidon tarpeen arviointi - Kehittämistyö terveyskeskuksessa
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Rovaniemen terveyskeskuksessa työskentelevien sairaan- ja terveydenhoitajien kokemuksia puhelimitse tapahtuvasta hoidon tarpeen arvioinnista, sen ongelmista ja vahvuuksista sekä ...
Laatukäsikirjan laatiminen Noreca Oy:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli standardin ISO 9001:2015 vaatimusten mukaisen laatukäsikirjan laatiminen Noreca Oy:lle. Lisäksi luotiin yrityksen toimintamalleihin ja prosesseihin soveltuva laadunhallintajärjestelmä. ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa : LähiTapiola Lappi
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen etäkanavissa, mihin huomioitiin verkko- ja chatpalvelu. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia vakuutusyhtiö LähiTapiola Lapin digitaalista asiakaskokemusta. ...
Padonkorotustyömaan laadunvarmistus
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selventää tilaajan ja urakoitsijan välistä työmaan aikaisia tehtäviä, vastuita ja laatuvaatimusten asettamia vaatimuksia padonkorotustyömaan työnaikaisen laadunvalvonnan osalta käytännössä.
Työssä ...