Haku
Viitteet 1-10 / 58
Markkinointisuunnitelma kohdemarkkina-alueena Ruotsi - Case Kolari design
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus oli antaa toimeksiantajalle Kolari designille toimiva markkinointisuunnitelma tähtäimenä Ruotsin markkinat. Kolari design valmistaa koirien vaatteita ja varusteita käsityönä Suomen Lapissa. ...
Ulkoverhouslaudan vienti ja markkinointi Pietarissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsitteli ulkoverhouslaudan vientiä ja markkinointia Venäjällä, tarkemmin Pietarin alueella. Opinnäytetyössä kerrottiin perusteet sekä viennistä että markkinoinnista, ja tarkennettiin ulkoverhouslautaan ...
Sosiaalisen median markkinoinnin strategia Iin Energia Oy:lle
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia sosiaalisen median strategia Iin Energia Oy:lle. Kohdeyrityksellä ei ole aiemmin ollut käytössään sosiaalisen median kanavia, joten tarvittavaa osaamista ja tietoa strategiseen sosiaalisen ...
Liiketoimintasuunnitelma : Case: Valokuvaus- ja videotuotanto Janne Jakola
(2019)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona valo- ja videokuvaajalle, joka toimii sivutoimisena valokuvaus- ja videotuotantoa tarjoavana yrittäjänä opintojensa ohella. Hänen aikomuksenaan on siirtyä kokopäiväiseksi yrittäjäksi ...
KANSAINVÄLISEN LIIKETOIMINNAN KEHITTÄMINEN - IoT-ratkaisujen myynti Euroopassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tein tutkimusta kansainvälisen liiketoiminnan kehittämisestä ja IoT ratkaisujen myynnistä Euroopassa toimeksiantajani Connected Finland Oy:n liiketoimintanäkökulmasta. Tarkoitus on kuitenkin, että ...
Instagram-oppaan tekeminen asiantuntijayrityksen markkinoinnin avuksi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Instagram-markkinoinnin opas asiantuntijayrityksille. Opas luotiin markkinointitoimisto Valvimolle, joka hyödyntää opasta palvellessaan asiakkaitaan markkinoinnin ja sosiaalisen median ...
Arjen tukiviittomia -webinaarikurssi : Webinaarien hyödyntäminen Erityislasten Omaiset ry:n toiminnassa
(2021)
Tutkimuksessa tutkittiin webinaarityökalun merkitystä Erityislasten omaiset ELO ry:lle ja kartoitettiin etäyhteyksien suomia mahdollisuuksia haja-asutusalueiden erityisperheiden toiminnallistamisessa ja osallistamisessa ...
Verkostomarkkinoinnin ansaintalogiikka
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin verkostomarkkinoinnin ansaintalogiikkaa, sen mainetta ja mielikuvia kuluttajien parissa sekä sitä, miksi pyramidihuijaukset liitetään verkostomarkkinointiin niin vahvasti. Tietoperustassa ...
Pienyrittäjän henkilöbrändäys: henkilöbrändin rakentaminen kannattavasti
(2020)
Opinnäytetyössä oli tarkoituksena selvittää, miten Lapissa toimiva pienyrittäjä voi rakentaa oman henkilöbrändinsä, mitä hyötyä siitä voi olla sekä minkälaisia mahdollisuuksia Lappi tarjoaa toimintaympäristönä. Opinnäytetyö ...
Ravintola Väylän näkyvyyden lisääminen sosiaalisen median avulla
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantoyritykselle Ravintola Väylälle digitaalisen markkinoinnin kehittämiseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä yrityksen näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Digitaalinen markkinointi ...