Haku
Viitteet 1-10 / 35
Työtyytyväisyys Ounasvaaran Hiihtokeskus Oy:ssä
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on selvittää Ounasvaaran Hiihtokeskus Oy:n työntekijöiden työtyytyväisyyttä. Tutkimuksessa etsitään vastauksia siihen, ovatko Ounasvaaran Hiihtokeskus Oy:n työntekijät tyytyväisiä työhönsä, mitkä ...
Internet-kaupankäynti Ruka-Kuusamon matkailuyrityksissä - sähköistä vieraanvaraisuutta palvelukohtaamisissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Internet-kaupankäynti luo jatkuvasti uusia mahdollisuuksia matkailualalle. Yritysten markkinointi-, myynti- ja jakelukanavat muuntuvat. Perinteisten toimintatapojen rinnalle nousee uusia käytänteitä, vuorovaikutuksen kanavat ...
Rovaniemen jouluimago 2010
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää mikä on Rovaniemen jouluimago talvella 2010. Työ toteutettiin yhteistyössä Rovaniemen Matkailu ja Markkinoinnin kanssa. Työn avulla saatiin tietää myös onko Rovaniemi aito, luova, ...
"KATOPPAKO MIEHÄN TEEN" : Porotreffit-tapahtuman järjestämisoppaan laatiminen
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen. Työn tuotoksena laadimme toimeksiantajalle, SF-Caravan Länsi-Pohja r.y:lle, Porotreffit-tapahtuman järjestämisoppaan. Porotreffit on Ylitornion Mellajärvellä toimivan karavaanariyhdistyksen ...
Luoston ympäristön ja matkailun kehittyminen - aineistona valokuvat ilmaisjakelulehdissä
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyöni aihe käsittelee Luoston alueen ympäristön ja matkailun kehitystä. Lähteenä on ollut Luoston ja Pyhätunturin alueen ilmaisjakelulehdissä ilmestyneet valokuvat 90- luvun alusta vuoteen 2008 asti.
Tutkimusongelmana ...
TAPAHTUMIEN KATU : Rovaniemen kävelykadun kesätapahtumatarjonnan kehittäminen
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Rovaniemen kävelykadun kesätapahtumatarjonnan kehittäminen. Laajempana kokonaisuutena voitiin nähdä koko Rovaniemen keskustan alueen kehittäminen ja elävöittäminen. Tapahtumatarjonnan ...
Co-Creating a Tourism Product: Case St. Lapland
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
The objective of this thesis was to redevelop a tourism product package, Rivers and Trails, for the export group St. Lapland. The original product was created to increase the customer flows for the summer and the autumn ...
INTERNATIONAL TOURISM MARKETING : PROMOTING BRC BUDGET CAR RENTAL AND TOUR, ETHIOPIA
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
This practice based thesis project was launched by the author who has studied the background about Ethiopian tourism, where the commissioner company is based in. The goal of the project was to establish international ...
Vihreiden arvojen vaikutus matkailijoiden ostopäätökseen Rukan ja Kuusamon alueella
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää vaikuttavatko vihreät arvot Rukan ja Kuusamon alueen matkailijoiden ostopäätökseen. Tekeekö siis ympäristömerkki tuotteesta houkuttelevamman kuin tavanomaisesta tuotteesta?
Viitekehys ...
Internetin hyödyntäminen matkailumarkkinoinnissa Pohjois-Lapissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Matkailuala on siirtymässä nopeassa tahdissa sähköiseen liiketoimintaan. Pohjois-Lapin alueella matkailu on tärkeässä asemassa eikä markkinoinnin muutosta voida jättää huomiotta. Sähköinen toimintaympäristö tarjoaa ...