Haku
Viitteet 1-10 / 17
Yrittäjäsuhteisen myyntiedustajan johtamisen kehittäminen : Case LähiTapiola Lappi Keskinäinen Vakuutusyhtiö
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin LähiTapiola Lappi Keskinäinen Vakuutusyhtiön toimeksiantona. LähiTapiola Lappi on Lapin läänissä sijaitseva keskinäinen itsenäinen vakuutusyhtiö, joka kuuluu LähiTapiola ryhmään.
Lähtökohtana ...
Kemijärven Tilapalvelut Liikelaitoksen talousraportoinnin ja talousennustamisen kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Kemijärven Tilapalvelut Liikelaitoksen nykyinen sisäinen ja ulkoinen talousraportointi ja talousennustaminen sekä kehittää niitä vastaamaan paremmin johdon tietotarpeisiin. Toisena ...
Sosiaalisesti vastuullinen johtaminen Lapin matkailualan yrityksissä
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli tutkia, mitä sosiaalisesti vastuullinen johtaminen on Lapin matkailualan yrityksissä ja mitkä tekijät sosiaalisesti vastuullisessa johtamisessa työntekijät kokevat merkitykselliseksi. ...
Kemin kaupungin hankintatoimen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida Kemin kaupungin hankintatoimen nykytilaa ja kehittää toimintaa teoreettisen viitekehyksen avulla. Kehittämistyön tavoitteena oli selkeyttää Kemin kaupungin hankintojen hankintaprosessia, ...
Esimiestyön tärkeys etätyössä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää etänä toimivan esimiehen tuen tärkeyttä alaisille. Tavoitteena oli määritellä erilaisia esimiehen piirteitä ja konkreettisia tekoja, jotka ovat apuna etänä toimiville työntekijöille. ...
Työntekijäkokemuksen kehittäminen vähittäiskaupan organisaatiossa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia työntekijäkokemusta ja siihen liittyviä käsitteitä, sekä selvittää ja sitä kautta kehittää kohdeorganisaation työntekijäkokemuksen tilaa. Opinnäytetyön tutkimusongelma oli: Miten ...
Osaamisen vahvistaminen monikanavaisessa asiakaspalvelussa : case InfoOmnia
(2023)
In my thesis, I study the guidance and advisory services of the Omnia, the Joint Authority of Education in the Espoo region, InfoOmnia's multichannel customer service management from the perspective of competence ...
Johdon raportoinnin tietotarpeiden määrittäminen yhteiskehittämällä
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on johdon raportoinnin tietotarpeiden määrittäminen yhteiskehittämällä Valtiontalouden tarkastusvirastossa. Työn tarkoituksena oli kartoittaa tarkastusviraston johdon tietotarpeet viraston toiminnan ...
Lean-mallin hyödyntäminen johtamisessa
(2023)
Tämä on tutkimuksellinen opinnäytetyö, joka käsittelee Lean-johtamismallin hyödyntämistä esihenkilöiden työtehtäviin. Tutkimuksessa pyrittiin tunnistamaan niitä näkökulmia, miten erilaiset esihenkilöt voivat hyödyntää ...
Oppimisanalytiikan hyödyntäminen osaamisen kehittämisessä ja koulutustoiminnan johtamisessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön ja kehittämisprojektin tavoitteena oli parantaa oppimisanalytiikan hyödyntämistä opetuksessa ja ohjauksessa, sekä jalostaa oppimisanalytiikasta tietoa oppilaitosjohdon tiedolla johtamisen välineeksi ...