Haku
Viitteet 1-2 / 2
Fotogrammetria peliassetin valmistuksessa : Visuaalisen videopeliympäristön luominen valokuvien avulla
(2020)
Toiminnallinen opinnäytetyöni käsitteli videopeliassettien tekemistä fotogrammetriatekniikalla käyttäen apuna ilmaisia Meshroom- ja Blender 3D -mallinnusohjelmia. Tutkimukseni keskittyi yksittäisen assetin luomisprosessiin ...
Digitaalisen maalausprosessin tehostaminen 3d-työkaluin : Peliartistin työn tehostaminen 3d-mallinnusta hyödyntäen
(2020)
Opinnäytetyössäni pyrin tutkimaan erilaisia tapoja tehostaa 2d-kuvantuotannon
prosessia peliartistin näkökulmasta 3d-työkaluja hyödyntäen. Toinen tavoitteeni
oli vastata kysymykseen, mitä hyötyä työnkulkujen yhdistämisestä ...