Haku
Viitteet 1-10 / 15
Luoston matkailijaprofiilit vuonna 2024
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli muodostaa profiileja Luostolle vuonna 2024 tulevista matkailijoista heikkojen signaalien avulla. Heikot signaalit ovat yksi ennakointimenetelmistä,
joilla voidaan saada hyödyllistä tietoa ...
Perception of the Arctic as Tourism Destination and Perspectives of its Utilization by Tourism Industry in Finnish Lapland
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of this thesis project was to analyse how the notion and brand image of the Arctic is perceived and understood, and how it could be exploited by tourism industry stakeholders in case of Finnish Lapland. The main ...
Russian Cross-Border Shopping Tourism in Rovaniemi
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2014)
The aim of the thesis project was to find out the needs and demands of Russian customers in Rovaniemi in order to further develop and improve shopping services in the town. Shopping has become one of the most enjoyable ...
Säilyykö kiinnostus kelkkailuun? : Rovaniemen moottorikelkkasafariyritysten tulevaisuudennäkymät
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mikä on moottorikelkkasafareiden rooli rovaniemeläisten ohjelmapalveluyritysten tulevaisuudessa kymmenen vuoden päästä. Opinnäytetyön tutkimusalueena oli Rovaniemen keskustan ja ...
Tarinapankki Muonion matkailuyrittäjille : Tarinakokoelma Muonion seudulta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyömme käsittelee tarinallisuutta ja tarinoiden hyödyntämistä matkailun ohjelmapalveluissa. Työmme on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kerätä tarinakokoelma arkipäivän työkaluksi matkailuyritysten ...
Golfia kaikille – Arctic Golfin jäsenistölle kohdistuvan markkinointiviestinnän kehittäminen
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Arctic Golfin jäsenten kokemuksia yrityksen markkinointiviestinnästä ja saatujen tulosten perusteella tehdä suuntaa antava markkinointiviestintäsuunnitelma yritykselle. Työssä ...
Kohti tiimiorganisaatiota : Ranuan Seudun Matkailu Oy
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä tapaustutkimuksessa pohditaan keinoja parantaa taloudellisesti hyvinvoivan yrityksen, Ranuan Seudun Matkailu Oy:n menestymisen edellytyksiä tulevaisuudessa. Yrityksen toiminta on laajentunut viimeisten vuosien aikana. ...
TECHNOLOGY ENHANCED TOURIST EXPERIENCE: INSIGHTS FROM TOURISM COMPANIES IN ROVANIEMI
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Information and communication technologies (ICTs) have been transforming the tourist experience drastically and given birth to the so-called technology enhanced tourist experience where cutting-edged ICTs can enhance the ...
Asiakkaasta vieraaksi: Vieraanvaraisuus käsitteenä ja ravintolan vieraanvarainen palvelu : Case: Lapland Hotel Sky Ounasvaara
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyön aiheena oli kaupallinen vieraanvaraisuus ja ravintolan vieraanvarainen palvelu. Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Lapland Hotels Oy, ja tutkimus toteutettiin tapaustutkimuksena Lapland Hotel Sky Ounasvaaran ...
Sallan kunnan tulevaisuus ja elinvoimaisuus koululaisten näkökulmasta
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
Työllisyyden ja elinkeinojen keskittyessä yhä enemmän suuriin asutuskeskuksiin pienet kunnat joutuvat pohtimaan uusia keinoja elinvoimaisuutensa säilyttämiseksi ja kehittämiseksi. Matkailu ja kaivosteollisuus yhdessä ...