Haku
Viitteet 1-6 / 6
Developing a marketing process and strategy : Case Macecraft Software
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2014)
The objective of the thesis is a development of a marketing process and strategy for a case company. The research focuses on analyzing the changing situation of a micro online company by comparing the case company’s way ...
Nuorten suhde sijoittamiseen
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa yleistä tietoa sijoittamisesta ja nuorten suhtautumisesta siihen. Tutkimuksessa selvitettiin nuorten kiinnostusta, tietämystä ja mielipiteitä sijoittamista kohtaan. Kyselyissä kysyttiin ...
Kansalaisopiston näkyvyys ja tavoitettavuus Kolarin ja Tornion kansalaisopistoissa
(Lapin ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia mitä tiedotuskanavaa hyödyntäen kansa¬laisopistojen oppilaat ovat saaneet tietoa tapahtumista ja kursseista, joihin ovat osallistuneet lukuvuonna 2015–2016. Lisäksi tavoitteena on tutkia, ...
Matkailupalveluiden markkinointi ulkomaalaisille asiakkaille internetissä : Kemi-Tornion matkailumarkkinointi
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyössäni käsittelen Kemi-Tornion alueen matkailupalvelujen markkinointia ulkomaalaisille asiakkaille internetissä. Lisäksi selvitän miltä osin sivustoja olisi mahdollista kehittää.
Tutkimuksen aineistoa ovat ...
Pienyrityksen arvonmääritys
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön aiheena on pienyrityksen arvonmääritys yrityskauppaprosessissa. Työn tarkoituksena on selvittää miten pienen osakeyhtiön yrityskauppa voidaan toteuttaa. Lopullinen tavoite on selvittää, mikä on yrityksen ...
Yrityksen kansainvälistyminen
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
TIIVISTELMÄ
Saukko, Hannele. 2011. Yrityksen kansainvälistyminen Aasiaan. Opinnäytetyö. Kemi-Tornion ammattikorkeakoulu. Liiketalouden koulutusohjelma. Suuntautuminen kansainvälinen markkinointi. Sivuja 46.
Oma kiinnostus ...