Haku
Viitteet 1-3 / 3
Kehittämissuunnitelman luominen asiakaspalautteiden pohjalta : Case - Erittäin Sallainen Oy
(2019)
Asiakaspalautteiden tutkiminen on oleellista asiakastyytyväisyyttä tavoiteltaessa. Erittäin Sallainen Oy yrityksen asiakaspalvelun ja liiketoiminnan kehittämisen tueksi toteutettiin asiakaspalautteiden kartoittaminen ja ...
Positiivisen työntekijäkokemuksen kehittäminen johtamisen näkökulmasta Lapin matkailuyrityksissä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli positiivisen työntekijäkokemuksen kehittäminen johtamisen näkökulmasta Lapin matkailuyrityksissä. Tehtävänä oli selvittää, minkälaisilla keinoilla, taidoilla ja käytännöillä esimiehet voivat tuottaa ...
Piä kiinni! : Menetelmämalli henkilöstön sitouttamisen tueksi lappilaisille matkailualan yrityksille
(2019)
Opinnäytetyössä tutkittiin Koulutuskeskus REDUn Polut pohjoisen kasvuun hankkeen tarpeesta sitoutumisen teemaa lappilaisissa pienissä ja keskisuurissa yrityksissä yleisellä tasolla sekä kohdennetusti matkailualalla. Työn ...