Haku
Viitteet 1-4 / 4
Internet-kaupankäynti Ruka-Kuusamon matkailuyrityksissä - sähköistä vieraanvaraisuutta palvelukohtaamisissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Internet-kaupankäynti luo jatkuvasti uusia mahdollisuuksia matkailualalle. Yritysten markkinointi-, myynti- ja jakelukanavat muuntuvat. Perinteisten toimintatapojen rinnalle nousee uusia käytänteitä, vuorovaikutuksen kanavat ...
Internetin hyödyntäminen matkailumarkkinoinnissa Pohjois-Lapissa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Matkailuala on siirtymässä nopeassa tahdissa sähköiseen liiketoimintaan. Pohjois-Lapin alueella matkailu on tärkeässä asemassa eikä markkinoinnin muutosta voida jättää huomiotta. Sähköinen toimintaympäristö tarjoaa ...
Asiakaspalvelun määrittäminen Sokos Hotel Arinassa
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Palvelutapahtumaan liittyy aina kaksi osapuolta: palvelun tuottaja ja käyttäjä. Palvelukokemuksen syntymiseen vaikuttaa kuitenkin tuottajan ja käyttäjän lisäksi hyvin moni tekijä. Palvelua tehdään ennen kaikkea asiakasta ...
Elämyksellisyyden toteutuminen ravintolaillallisella - Case Lappian kota
(Rovaniemen ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2011)
Elämyksien tuottaminen on tullut tututuksi myös ravintola-alalle. Elämys on monin eri aistein saatava kuva fyysisestä maailmasta, voimakkaasti tunteisiin vaikuttava kokemus tai tapahtuma. Elämys voi olla myös väline ...