Haku
Viitteet 1-10 / 20
Pohjoisen kätkevät maisemat : Tunnelmamaisema kertamaalausmenetelmällä
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkin, miten voin hyödyntää kertamaalaustekniikkaa tunnelmamaiseman maalauksessa öljyväreillä ja millä visuaalisilla keinoilla tunnelmaa pystytään vä-littämään
katsojalle.
Työni kirjallisessa osassa käsittelen ensimmäiseksi ...
Aitoon koulutuskeskuksen graafisen ilmeen uudistus
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni aiheena on Aitoon koulutuskeskuksen graafisen ilmeen uusiminen hyödyntämällä osittain vanhaa ilmettä. Tavoitteena oli päivittää ja nuorentaa Aitoon opiskelijan- ja opettajanoppaita, logoa ja lehtimainontaa ...
Kille-Kissan kaupunkiseikkailu : Lasten lautapelin visuaalisen ilmeen toteuttaminen
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni on lasten Kemi-aiheisen lautapelin kuvittaminen. Pelin tilaaja on Kemin Lastenkulttuurikeskus. Teemana pelissä on Kemin erilaisiin kulttuurikohteisiin tutustuminen. Opinnäytetyössäni tutkin, mitä asioita ...
Valokuvataiteilija valokuvadokumentissa : Valokuvadokumentti valokuvataiteilija Arja Teikolasta
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni aihe on valokuvadokumentin rakentaminen henkilöstä. Opinnäytetyössäni kuvasin ammattilaisvalokuvaaja ja valokuvataiteilija Arja Teikolan elämää ja uraa valokuvaajana. Tarkoituksenani oli luoda kattava ...
3D-mallinnuksen käyttö suunnittelutyön apuna : Esimerkkinä Muonion ja Enontekiön osaston suunnittelu Matkamessut 2013 -tapahtumaan
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön aiheena ja tutkimuskysymyksenä on selvittää, kuinka 3D-mallinnusta voidaan käyttää apuna silloin, kun suunnitellaan visuaalista ulkoasua messutilaan. Opinnäytetyö tutkii myös 3D-mallinnuksen käyttöä muilla ...
Hahmon suunnitteleminen valmiiseen pelimaailmaan
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, kuinka suunnitella hahmo Skullgirls-peliin. Peliä tarkastelemalla pyritään saamaan hahmosta mahdollisimman sopiva valmiiseen pelimaailmaan.
Tekstissä analysoidaan Skullgirls-pelin ...
Maisemamaalaus vesiväreillä : Vesiväritekniikat luontomaalauksessa
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyössäni tutkin vesiväritekniikoita. Tarkoituksenani oli soveltaa useita eri
tekniikoita maisemakuvassa. Työni yrittääkin vastata kysymykseen ”Kuinka
hyödynnän useita vesiväritekniikoita samassa maisemamaalauksessa?” ...
Vieraantuneisuus-teeman kuvaus : Tekotapana neljän 3D-mallinnetun kuvan sarjasta koostuva näyttely
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytteessäni tutkin erilaisia keinoja ilmentää nykyihmisen vieraantuneisuutta kuvallisesti. Tekotapanani toimii 3D-mallinnus, jolla työstän neljän kuvan sarjasta koostuvan fyysisen näyttelyn.
Aiheiden ideoinnin lähteenä ...
Mukautuvan verkkosuunnittelun puolesta : Miten visuaalisuus muuttuu mukautuvassa verkkosuunnittelussa?
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni aiheena on selvittää, kuinka mukautuva verkkosuunnittelu on vaikut-tanut internet-sivustojen ulkoasuun. Tutkin, mitkä ovat keskeiset ongelmat mukautu-vassa verkkosuunnittelussa ja mihin tarpeeseen mukautuva ...
Portfolion toteutus mallille toimeksiantona
(Kemi-Tornion ammattikorkeakouluLapin ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön aiheena oli portfolion toteuttaminen mallille, ja se toteutettiin mallitoimisto Matinén toimeksiantona. Tavoitteena oli toteuttaa ammattimaisesti tehty portfolio, joka palvelee mallia ja joka voidaan liittää ...