KoulutusalaOpinnäytetyöt (Avoin kokoelma)Kasvatus- ja opetusala
Viitteet 41-60 / 892
-
Ammattiosaamisen näytöt ja niiden kehittämishaasteet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Ammattiosaamisen näytöt ja niiden käyttöönotto laboranttikoulutuksessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2008) -
Ammattiosaamisen näytöt maatalousalan perustutkinnon kotieläinten hoito-osiossa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Ammattiosaamisen näytöt oppilaitoksen työympäristössä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Ammatillisessa koulutuksessa opiskelijoiden ammattiosaaminen arvioidaan ammattiosaamisen näytöillä. Tutkintotodistukseen kuuluu näyttötodistus, jota alan yrittäjät arvostavat. Näyttöjen toteuttamiseen ja valvontaan ... -
Ammattistartti ja opetussuunnitelman laatiminen : Etelä-Karjalan ammattiopisto, sosiaali- ja terveysala
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Ammatillisen peruskoulutuksen ohjaava ja valmistava koulutus on vakinaistettu pysyväksi toiminnaksi vuoden 2010 alusta. Kehittämishankkeen tavoitteena oli laatia ammatilliseen koulutukseen ohjaavaan ja valmistavaan ... -
Ammattitaitokilpailutoiminta mukaan lentokonealan koulutukseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)TIIVISTELMÄ Kädentaitojen ja ammatillisen osaamisen merkitys on korostunut ja korostuu yhteiskun-nassa edelleen. Ammattinsa osaava työntekijä on kysytty henkilö työmarkkinoilla. Huippuosaajaksi omassa ammatissaan ei ... -
Anatomia ja fysiologia -verkkokurssin suunnittelu ammattikorkeakouluopetukseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Arjen turvallisuus -ohjelman käyttö opetustyössä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä kehittämistyössä, joka toteutettiin neljän opiskelijan ryhmänä, etsittiin vastausta verkko-oppimisympäristön käyttömahdollisuuksiin erilaisilla ryhmillä. Kyseisessä oppimisympäristössä paneudutaan kodin ja arjen ... -
Arvioinnin monimuotoisuudesta opettajankoulutuksessa - "Eikä ainuttakaan numeerista arviointia..."
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Arvioinnin vaikutus merkitykselliseen oppimiseen opiskelijoiden ja opettajien näkökulmasta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Arviointi- ja palautelomake toisen asteen ammatilliseen koulutukseen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän kehittämishankkeen tavoitteena oli kerätä työelämän edustajilta kyselylomakkeen avulla tietoa, siitä minkälaista informaatiota he toivovat saavansa opiskelijoilta, jotka ovat olleet työssä oppimassa heidän edustamassaan ... -
Arviointiperusteisen opetuksen suunnittelu ammatillisessa perusopetuksessa : Opettajan näkökulmasta tarkasteltuna
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Koko pedagogisen koulutuksen ajan olen miettinyt oppilaiden parempaa oppimista, mitä ajattelin motivoinnin avulla saavutettavan. Aluksi ajattelin motivoinnin hoituvan mielenkiintoisen ja monipuolisen sisällön avulla. Sitten ... -
Arvointiasteikon muuttumisen vaikutukset
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Asentajakiltahanke autoalan opetuksen kehittämisessä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Kehittämishankkeen tavoitteena oli selvittää syitä nykyaikaisten mobiililaitteiden käytön soveltuvuutta autoalan opetuksessa ammatillisessa koulutuksessa. Työn alussa luodaan perustaa mobiililaitteiden hyödyntämiselle ... -
Asiantuntevaksi metsätalousinsinööriksi kehittyminen alkaa TAMKissa ongelmalähtöisesti oppien
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2007) -
Assessment of soft skills in inland navigation simulator training
(2021)This thesis is about the best way of assessing and grading soft skills of officers and captains for inland cruise shipping. This research resulted in a plan of approach for assessment and grading of soft skills in inland ... -
Assistentin hyödyntäminen opetuksen tukena
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Ammattikorkeakoulujen yhtenä tehtävänä on tukea yksilön ammatillista kasvua ja kouluttaa opiskelijoita ammatillisiin asiantuntijatehtäviin. Opiskelijoita on yliopistoissa käytetty johdonmukaisesti opettajien apuna tukemaan ... -
Assistive technology implementation in the mainstream classroom for students with learning difficulties
(2021)The current redevelopment of the Irish primary curriculum supports the principles of the Universal Design for Learning, facilitating accessibility, and equal opportunities for engagement and expression for all students. ... -
Asuinkerrostalon putkistosaneerauksen työelämävaateiden huomioiminen opetuksessa - korjausrakentamisen opintojakso
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009) -
Atk-luokan käytettävyyden parantaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2009)