- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1102-1121 / 21365
-
Asiakkaan ja pankin välinen vastuunjako nettihuijauksissa : opas rahoitusalan työntekijöille
(2023)Tämän opinnäytetyön aihe käsittelee asiakkaan ja pankin välistä vastuunjakoa nettihuijauksissa. Lisäksi opinnäytetyössä tarkastellaan myös nettihuijauksia. Pankin ja asiakkaan välinen vastuunjako ratkaistaan maksupalvelulain ... -
Asiakkaan kokema arvo B2B-myynnin ja -markkinoinnin asiantuntijayrityksessä
(2021)Suomen suurimmista yhtiöistä valtaosalla asiakaskeskeisyys on yksi strategian painopisteistä, mutta se ei toteudu käytännössä. Suurin osa yrityksistä ei ymmärrä miten asiakkaan kokema arvo ja kokonaiskokemus muodostuvat, ... -
Asiakkaan kommunikointirajapinta voimalaitoksen automaatiojärjestelmiin
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön aiheena oli tutustua automaatiolaitteiden kommunikointirajapinnan eri osiin voimalaitoksissa. Tässä työssä käsitellään kommunikointirajapinnan luomista yrityksen asiakaskohteissa usein esiintyvillä laitteilla, ... -
Asiakkaan kyberturvan parantaminen pilvivalvonnan avulla
(2023)Opinnäytetyössä tarkastellaan kyberturvallisuuden merkitystä organisaatioille, keskittyen erityisesti kyberoperaatiokeskuksen (SOC) toimintaan ja pilviteknologioiden hyödyntämiseen valvonnassa. Työn tavoitteena oli tarjota ... -
Asiakkaan palvelupolun kehittäminen Lapland Hotels Arenalla erityisesti tapahtumaan saapuessa
(2022)Tämän opinnäytetyön aiheena oli asiakkaan palvelupolun kehittäminen Lapland Hotels Arenalla erityisesti tapahtumaan saapuessa. Aihe on rajattuna asiakkaan varauksen suunnittelusta siihen, kun hän saapuu vastaanottoon. ... -
Asiakkaan resilienssi mielenterveystyössä
(2022)Psyykkinen palautumiskyky eli resilienssi on viime vuosina noussut keskeiseksi käsitteeksi mielenterveystyössä. Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan, mitä tiedetään asiakkaan resilienssistä mielenterveystyössä. Opinnäytetyön ... -
Asiakkaan tilan akuutti heikentyminen : Ensiarvio ja toimintaohjeet
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tarkoituksena oli järjestää hoitohenkilökunnalle koulutustilaisuus ensiarvion tekemisestä, kun asiakkaan tila akuutisti heikkenee. Tehtävänä oli kartoittaa miten asiakkaan tilaa voidaan arvioida, ja miten ... -
Asiakkaan tunteminen : Pankin lakisääteinen velvollisuus
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)Työn aiheena oli pankin lakisääteinen velvollisuus tuntea asiakkaansa. Opinnäytetyöllä pyrittiin kuvaamaan lakisääteisen velvollisuuden taustaa ja tilaa, missä eri laeissa aihetta käsitellään ja mitä sisältöä laeissa ... -
Asiakkaan vakaumuksen kunnioittaminen turvakotityössä : henkilökunnan näkökulma
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä tutkimus on osa Kirkkohallituksen hanketta, jonka tavoitteena on päivittää Kirkon sairaalasielunhoidon keskuksen vuonna 1996 kokoamaa ohjeistusta vakaumuksen kunnioittamisesta. Tarkoituksena oli selvittää, mitkä ... -
Asiakkaan yksilöllinen kohtaaminen kotihoidossa : hoitajien näkökulma
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata kotihoidon hoitajien käsityksiä asiakkaan yksilöllisestä kohtaamisesta ja asiakaslähtöisen hoitotyön toteutumisesta käytännön työssä. Lisäksi opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää ... -
Asiakkaana kuvantamisyksikössä
(2023)Opasteet auttavat meistä jokaista jokapäiväisessä elämässä. Niiden tarkoituksena on ohjata perille siten, että kulkeminen olisi mahdollisimman selkeää ja yksinkertaista. Opasteiden toimivuuden kartoittamiseen voidaan ... -
Asiakkaiden arvostamien tuoteominaisuuksien ja hyvien markkinointitoimenpiteiden tutkiminen uuden aktiivikylmälaukun lanseerausmarkkinointia varten
(2023)Opinnäytetyö toteutettiin Artekno Oy:lle, joka on muovi- ja termologistiikkatuotteiden, sekä elintarvikepakkausten asiantuntija ja valmistaja ja se on tunnettu erityisesti sen ikonisista styrox kylmälaukuistaan. Opinnäytetyössä ... -
Asiakkaiden ja ohjaajien näkemyksiä vertaistuen ja ryhmän merkityksestä perheryhmässä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää asiakkaiden ja työntekijöiden näkemyksiä vertaistuen ja ryhmän merkityksestä perheryhmätoimintaan sitouduttaessa. Tutkimuksen kohde oli Tampereella sijaitseva perheryhmä, ja tutkimukseen ... -
Asiakkaiden ja omaisten kokemuksia jaksohoidosta vanhustyössä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kuinka jaksohoito tukee ikäihmisen kotona selviytymistä Lempäälän kunnassa ja Ylöjärven kaupungissa. Tavoitteena oli haastattelujen avulla kuvata asiakkaiden ja heidän ... -
Asiakkaiden kokemukset ohjaus- ja neuvonta-ajan palvelusta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvailla asiakkaiden kokemuksia erään kaupungin mielenterveyskeskuksen tarjoamasta matalan kynnyksen palvelusta. Opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, millaisia kokemuksia asiakkailla on ... -
Asiakkaiden kokemuksia Aleksintuvan toiminnasta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden toimijuutta näkövammaisten palvelukeskus Aleksintuvan toiminnassa. Tutkimusosuus toteutui yhteistyössä Aleksintuvan kanssa. Tutkimus on ... -
Asiakkaiden kokemuksia gerontologisesta avososiaalityöstä Tampereella
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää tamperelaisten kotona asuvien ikäihmisten kokemuksia gerontologisen avososiaalityön palveluiden toteutuksesta ja toimivuudesta. Tutkimusaihetta lähestyttiin asiakaslähtöisyyden ... -
Asiakkaiden kokemuksia Marevan-hoidosta Tammelakeskuksessa
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)Marevan-hoito on Suomessa hyvin yleistä. Sosiaali- ja terveydenhuoltoon on kehitteillä uusia digitalisia palveluita, kuten valtakunnallinen ODA-hanke, joka keskittyy Tampereella Marevan-hoidon kehittämiseen. Opinnäytetyön ... -
Asiakkaiden kokemuksia osallisuudesta mielenterveys- ja päihdejärjestöissä
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa millaisia osallisuuden mahdollisuuksia asiakkailla on mielenterveys- ja päihdejärjestöissä. Tarkoituksena oli koota yhteen asiakkaiden omia kokemuksia osallisuudesta järjestöissä. ... -
Asiakkaiden kokemuksia Tampereen Teiskon perhetyön ja kotipalvelun saatavuudesta
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Tampereen Teiskon alueen perhetyötä sekä kotipalvelua käyttävien henkilöiden kokemuksia palvelun saatavuudesta. Tampereella perhetyö on subjektiivinen oikeus ja yleistä ...