"b-to-b-markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt

    • Organisaation b-to-b-markkinoinnin tehostaminen 

      Huuhka-Martikainen, Henna (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Pohjois-Karjalan koulutuskuntayhtymän aikuisopisto, Kaivos- ja louhintatekniikan tiimi. Työn tarkoituksena oli päivittää ja tehostaa tiimin nykyistä markkinointistrategiaa ja tuotteistaa ...
    • Palvelutuotteen markkinoille lanseeraamisen toimintamalli 

      Sillanpää, Janne (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2014)
      Nykyisin palveluiden ja palvelutuotteiden merkitys yritysten liiketoiminnalle on kasvanut hyvinkin merkittäväksi. On siis tärkeää, että näiden palvelutuotteiden lanseeraukset tehdään suunnitelmallisesti. ABB:lla Medium ...
    • Sähköisen markkinointiviestinnän kehittäminen Scorza Oy:lle 

      Nieminen, Paipan; Lindqvist, Elli (Tampereen ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön toimeksiantaja Scorza Ltd. Oy haluaa kehittää sähköistä markkinointiviestintää ja erityisesti sähköpostimarkkinointia. Tärkeitä sähköisen markkinointiviestinnän strategian tavoitteita ovat uusasiakashankinta ...