Haku
Viitteet 1-10 / 27
Mobiilipelin käyttöliittymäprototyypin suunnitteluprosessi
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Pelisuunnittelu on luonteeltaan iteratiivista ja pelin jatkuva kehitys on osa sen koko elinkaarta. Prosessin alkuvaiheessa on usein vaikea tietää missä muodossa käytettävyysideat konkreettisesti toteutuvat, mikä toiminnallisuus ...
Omnichannel-asiakaskokemuksen kehittäminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Suomen rahapelimarkkina koki ison muutoksen vuoden 2017 alussa, kun Fintoto, Raha-automaattiyhdistys ja Veikkaus yhdistyivät yhdeksi rahapeliyhtiöksi. Uuden rahapeliyhtiön nimi on Veikkaus Oy. Opinnäytetyön tarkoitus oli ...
Kielisimulaatiomateriaalin tuottaminen studioympäristössä : Case Crealang
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää Crealangin tuotantoprosesseja systemaattisen ja kustannustehokkaan simulaatiomateriaalituotannon mahdollistamiseksi. Päätutkimuskysymyksenä esitettiin, kuinka Mediapolis tuotanto- ...
Survival map for a Russian musician in Europe
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
The purpose of this thesis was to collect information on music business in general and the differences between the way music industry is currently developing in Russia, compared to the European countries. Also, the objective ...
Gamified learning of a game engine : Frozenbyte’s Editor Training Program
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
This thesis was done while working at the game company Frozenbyte. As one of the oldest game companies in Finland, Frozenbyte has developed their own in-house game engine. This engine is used in all of their projects, but ...
Illuusio Sinfoniasta : Virtuaali-instrumentein tuotetun orkesteriteoksen luonollistaminen
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyön tavoitteena on käydä teknisellä tasolla läpi erilaisia tapoja joilla niin amatööri kuin ammattilaismuusikotkin kykenevät tuottamaan entistä vakuuttavampia orkestraatioita ilman suuria budjetteja tai oikeita ...
Populaarimusiikki elokuvassa : tarinankerronnan vai markkinoinnin työkalu?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Aihe tähän opinnäytetyöhön syntyi henkilökohtaisesta kiinnostuksesta elokuviin, populaarimusiikkiin sekä populaarimusiikin käyttöön elokuvien tarinankerronnassa. Tavoitteena oli tutkia ja selvittää miten populaarimusiikkia ...
Ideasta äänitteeksi : musiikkituotannon eri vaiheet ja roolit
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoituksena tutkia eri vaiheita ja käytäntöjä musiikkituotannossa. Työssä käydään läpi kaikki modernin musiikkituotannon keskeisimmät vaiheet. Tarkastelussa on kappaleen ideointia ja sävellystä ...
The use of modelling technology and its effects on the music industry
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Modelling technology has revolutionized the music production industry in a big way. It has affected everyone in the field of music production from the live side to the studio, both commercial and private. Even though ...
Validating UX and UI Elements for Serious Children’s Language Learning Games : Case studies: Lola’s Alphabet Train and Kids Learn To Read
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2017)
Digital games as tools in children’s language learning have great positive potential. They provide an alternative to traditional learning methods and challenge them and studies show that they have worked successfully in ...