Haku
Viitteet 1-7 / 7
Hyvän e-urheilupelin ominaisuudet : genrenä FPS PC-alustalla
(2019)
E-urheilun voimakas kasvu ja ajankohtaisuus innoittivat tutkimuksen tekemistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää menestyvän e-urheilupelin ominaisuuksia. Työn tarkoituksena oli etsiä rajaukseen sopivia esimerkkipelejä ...
Tietolähteiden yhdistäminen Power BI:ssa
(2023)
Tavoitteena opinnäytetyössä on yhdistää Power BI:ssa kaksi eri tietolähdettä ja luoda niihin pohjautuva raportti. Raportin on tarkoitus auttaa havainnoimaan myytyjen kiviporalaitteiden osien määrää suhteessa jo asiakkaan ...
Kokonaisarkkitehtuurin nykytilan kuvaus liiketoiminnan kehittämisen tukena
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Sanoma Media Finland Oy:n omalle vuonna 2016 alkaneelle varhaisjakeluliiketoiminnalle tehtyä kehittämistehtävää, jonka tarkoitus oli dokumentoida ja kuvata kattavasti liiketoiminnan nykytila ...
Androidin imperatiivisen ja deklaratiivisen käyttöliittymäsuunnittelun perusteet
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli vertailla Androidin imperatiivista lähestymistapaa, toisin sanoen XML-pohjaista käyttöliittymän rakentamista uuteen, deklaratiiviseen tapaan eli Jetpack Composeen. Tässä työssä esitellään ...
3ds Max MAXScript -automaatio
(2022)
The goal of the thesis was to create scripts written in MAXScript programming language, which would help to speed up the workplace 3D-modeling processes. The thesis was commissioned by POF Visuals, a company that produces ...
React-sovelluksen optimointi
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erilaisia tapoja optimoida React-sovellusta ja soveltaa opittua eSend Oy:n olemassa oleviin sovelluksiin. Sovelluksissa pyritään ensisijaisesti optimoimaan suorituskykyä, jotta ...
Windowsin käyttöönottopalvelujen hyödyntäminen koulutusympäristössä
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli Silta-valmennusyhdistys ry:n toimeksiannosta kartoittaa mahdollisuuksia suoraviivaistaa ja nopeuttaa toimeksiantajan Pelipajan toimipisteen uusien laitteistojen käyttöönotto- ja ...